۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی با رعایت کامل دستورالعمل ها/ 6تیم بهداشتی بر رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا نظارت داشتند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار از برگزاری آزمون های علمی و استخدامی با محدودیت ها و پروتکل های ویژه و نظارت تیم های بهداشتی در جنوب استان خبر داد.
برگزاری آزمون استخدامی با رعایت کامل دستورالعمل ها/ 6تیم بهداشتی بر رعایت پروتکل های پیشگیری از کرونا نظارت داشتند
مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، برگزاری آزمون های علمی و آزمون های استخدامی نیز با محدودیت ها و پروتکل های ویژه ای به منظور حفظ سلامت داوطلبین همراه بوده است.

وی افزود: آزمون استخدامی وزارت بهداشت نیز با توجه به دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی صبح امروز با نظارت ۶ تیم متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای و کارشناسان مبارزه با بیماریها و اورژانس ۱۱۵ چابهار برگزار شد.

دکتر میرادی با تقدیر از عوامل برگزاری این آزمون تصریح کرد : همکاری حداکثری سازمان سنجش و آموزش کشور و حراست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولان دانشگاه دریانوردی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار و نظارت دقیق کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای و مبارزه با بیماریها باعث شد تا برگزاری آزمون با ضریب اطمینان بالا و رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی وزارت بهداشت صبح امروز در دو حوزه امتحانی واقع در دانشگاه دریانوردی برگزار و  حدود ۶۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار از همراهی نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ امنیت برگزاری آزمون نیز تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 456380
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *