۰
یادداشت/

انقلاب اسلامی روحیه آزادی خواه در دل ملت ها را احیا کرد/ سلطه بر جمهوری اسلامی یک آرزوی برباد رفته است

انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی در ایران، حرکتی بر خلاف جهت تعاملات قدرت‌های جهانی بود و ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار سر منشاء بیداری ملت‌ها گردید.
انقلاب اسلامی روحیه آزادی خواه در دل ملت ها را احیا کرد/ سلطه بر جمهوری اسلامی یک آرزوی برباد رفته است
به گزارش چهاربهاران، ملت جمهوری اسلامی ایران سال ها حکومت استبداد و طاغوت پادشاهان را سپری کرد و با رهبری فرزند حضرت زهرا(س) با عزمی راسخ و اتکال به خداوند و پیروی از اصل آزادی آور ولایت فقیه،پس از سال ها مبارزه و تقدیم شهیدان و تحمل سختی ها سرانجام بساط ظلم و بیداد را برچید و نظام مقدس «جمهوری اسلامی» را بر این سرزمین حاکم کرد و 22 بهمن ماه 1357 پیروزی اراده و عزم ملت قهرمان ایران بود.

ملت قهرمان ایران در حالی چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی را جشن می گیرد که ۷ رئیس جمهور آمریکا که وجه مشترک آنان تلاش برای تضعیف انقلاب و نابودی جمهوری اسلامی بوده و هر کدام به شکل خفت باری شکست خورده است و به زباله دان تاریخ پیوستند و این ایران اسلامی و ملت شریف ایران است که در قله رفیع عزت و عظمت ایستاده اند.

همانطور که حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود خاطر نشان کردند: اگر انقلاب اسلامی و امام بزگوار ما نبود و اگر اسلام پرچمدار انقلاب و تحوّل در این کشور نبود، هیچ امیدی وجود نداشت که سلطه جهنّمىِ تحقیرآمیز امریکا و حکومت دیکتاتورىِ قسىّ‌القلب پهلوی از این مملکت برکنده شود.

حرکت عظیم ملت ایران در جریان انقلاب اسلامی تاثیر بسیاری در تقویت روحیه خودباوری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، استکبارستیزی، مقابله با استبداد و ... در کشور‌های منطقه به خصوص در حوزه مقاومت و ملت‌های مظلوم و ستمدیده فلسطین، لبنان، یمن، بحرین و دیگر مسلمانان جهان داشته است به طوریکه سخنگوی «جهاد اسلامی» فلسطین در ملاقات با حضرت امام خمینی (ره) گفت: « انتفاضه، بارقه‌ای از نور و بازتابی از پیروزی‌های بزرگ انقلاب شماست؛ انقلابی که بزرگترین تحول را در عصر ما به وجود آورد.»

حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار را که حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) درخشان‌تر از هر زمان دیگر، چونان حبل‌المتینی الهی، تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و "ولایت فقیه" این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا زمینه‌ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ایران و هدایت جامعه بشری به قله‌های صلاح و سعادت و رستگاری گردد.

این خیزش، پدیده منحصر به فرد پایان هزاره دوم بود که آنچنان بر نظام سلطه گران آمد که چاره مهار آن را جز با تحمیل هزینه‌های سنگین از جمله ترور شخصیت‌های برجسته نظام، تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله، تحریم‌های اقتصادی ندیدند.اما ملّت شریف و ولایتمدار ایران با پشتوانه رهبری و هدایت مقتدرانه، شجاعانه، با بصیرت و مدبّرانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، فشار‌ها و تحریم‌های آن‌ها را به فرصت بدل کردند. اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام‌های  را بر سر راه انقلاب می‌گستراند.

وقتی نظام سلطه در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی زانو زده و همه آرزو‌های شوم خود را بر باد رفته می‌بیند و همچنان سودای براندازی در سر می‌پروراند. و اینگونه است که زمانی که از شکسن ملت دستاوردی ندارد به ابزار‌های گذشته خود باز می‌گردد و حذف عناصر ارزشمند را در دستور قرار می‌دهد و ویروس منحوس آمریکا و رژیم صهیونیستی حاج قاسم‌ها و فخری زاده‌ها را از ملت جدا می‌کنند.

اما خواست ملت آزاده ایران نرفتن زیر بار ستم و سلطه است؛ و انتظار ملت از مسئولین بصیرت، ایستادگی و تدبیر است و امروزه در دنیای اسلام و کشور‌های حوزه مقاومت شاهد ایستادگی جوانانی هستیم که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به عنوان الگوی خود برگزیده اند و با ایستادگی در مقابل حاکمان مرتجع خود تن به اسارت و بردگی نمی‌دهند علی رغم اقدامات این حاکمان مستبد در یمن، بحرین، سوریه، عراق، فلسطین در کشتار و آزار و اذیت، این جوانان انقلابی به عنوان رهروان خمینی کبیر در قرن حاضر با مقاومت، ایثار، ایستادگی با خون خود تا آخرین قدم در جهت آرمان‌های بزرگ جهان اسلام و رهایی ملت‌های ستمدیده و مظلوم از چنگال این خودفروختگان به غرب و آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی آدمکش قدم برمی دارند، و رشادت‌های جوانان مقاوم انقلابی نتیجه خواهد داد و بنیان این ظالمین جانی و آدمکش ریشه کن خواهد شد.

فرزندان امام خمینی (ره) در سراسر جهان با تاسی از رشادت‌های شهیدان سرافراز مقاومت به خصوص قهرمان نیم قرن گذشته سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت این راه ادامه خواهند داد و با ایستادگی تا آخرین قطره خون خود انتقام خون شهدای مقاومت و سردار دل‌ها را از آن‌ها خواهند گرفت. 

ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای جبهه مقاومت، دفاع مقدس و پاسداری و استقرار و استمرار جمهوری اسلامی ایران و حضرت روح الله خمینی کبیر (ره) و با تجدید پیمان با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) تبعیت خود را از فرامین و منویات معظم له اعلام نموده و می کوشیم رهرو صادق راه خوبان و شهدا باشیم.
 
مصطفی حسنیان
 
 
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 456377
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *