۰

برگزاری بیش‌از ۹۰۰ برنامه ویژه کودکان سیستان وبلوچستان در دهه فجر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان استان بیش‌از ۹۰۰ برنامه در فضای مجازی و حضوری برگزار می‌شود.
برگزاری بیش‌از ۹۰۰ برنامه ویژه کودکان سیستان وبلوچستان در دهه فجر
به گزارش چهاربهاران به نقل از ایسنا، معصومه هادی 8 بهمن ماه در نشست خبری برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر افزود: در این ایام مبارک دهه فجر برای کودکان و نوجوانان بصیرت‌افزایی در رابطه با این انقلاب و اینکه با چه دیدگاه و ارزش‌هایی به ظهور و پیروزی رسیده خواهیم داشت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وقتی کودک و نوجوان ما با این مسائل انقلاب آشنا شود قطعا به هویت ملی خود افتخار و با هر باد مخالفی نخواهد لرزید افزود: در این صورت این کودک و نوجوان هویت انقلابی اسلامی‌ دارد که به آن می‌تواند تکیه کند.
وی بیان‌کرد: با هدف تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی و به منظور بصیرت افزایی و برجسته سازی نقش مردم در عرصه های مختلف برنامه هایی با رویکرد مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

هادی افزود: بسترسازی برای آشنایی کودک و نوجوان نسبت به انقلاب اسلامی، روایت‌گری در خصوص پیروزی انقلاب توسط نسل امروز و انتقال هنرمندانه مباحث از دیگر رویکردهای این کانون در اجرای برنامه های دهه فجر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان بخشی از برنامه‌ها به معرفی شخصیت‌های انقلاب و مفاهیم فرهنگی با زبان‌های خارجی اختصاص دارد تا افرادی که با زبان فارسی آشنایی ندارند نسبت به بزرگان انقلاب شناخت پیدا کنند.

وی افزود: برگزاری ویژه برنامه «نور علی نور» به منظور رونمایی از آثار هنری، پوستر تصویرگری چهره بنیان‌گذار انقلاب معرفی شخصیت امام خمینی (ره) با تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی کتاب‌های انقلابی و برپایی جشنواره بومی و محلی از جمله مهمترین برنامه‌های این ایام در سیستان و بلوچستان است.

هادی برگزاری جشنواره طراحی پوستر با محوریت حمایت از تولیدات ملی، نشست‌های تخصصی انجمن‌های شعر، قصه، نمایش، عکاسی، سرود و بازخوانی نواها و سرودهای انقلابی توسط نوجوانان، اجرای برنامه‌های تیم سیار در مناطق حاشیه شهر و رژه کتابخانه سیار را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 456336
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *