فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

سردار سلیمانی الگوی دفاع مقدس را در جغرافیای مقاومت جاری کرد/ برپایی 22 خیمه در چابهار و دشتیاری با همکاری طوایف

8 دی 1399 ساعت 11:21

محمدعلی پوراحمدیان گفت: شهید سلیمانی عامل وحدت و همدلی در بین نیروهای جبهه مقاومت برای مقابله با توطئه های شوم دشمنان دنیای اسلام و انقلاب است.


سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس بیان کرد: هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس با شعار تجلی وحدت، شکوه مقاومت از ۶دی ماه آغاز و تا ۱۲دی ادامه دارد.

وی ادامه داد: تمامی ادارات باید با همکاری یکدیگر در هرچه بهتر اجراشدن این برنامه ها مشارکت کنند طوایف ما نیز می توانند نقش بسیار موثری داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار تصریح کرد: ما باید در این هفته با استفاده از ظرفیت های بومی و محلی کارهایی که در دوران دفاع مقدس صورت گرفته را به بهترین نحو ممکن نشان دهیم در خطه بلوچستان ما شهدایی را تقدیم کردیم یکی از این شهدا شهید سبیل اخلاقی است که نوجوان ترین شهید دفاع مقدس است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس ما در تاریخ کشور همیشه جاودانه خواهد ماند و هیچوقت از حافظه تاریخی مردم ما پاک نخواهد شد.

 پوراحمدیان با بیان اینکه برخورداری از نعمت ولایت فقیه و هدایت های داهیانه ایشان در صحنه های مختلف از ویژگی های خاص کشور ما به شمار می آید، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همین ویژگی ها باعث شد در حالی که ما از کمترین تجهیزات و امکانات برخوردار بودیم آن هم در برابر دشمنی کاملا مسلح و تجهیز شده بتوانیم بیایستیم و پیروز میدان شویم.

وی گفت: قطعا رمز پیروزی ما رهبری داهیانه بوده و امروز اگر میخواهیم موفق باشیم باید در میدان بایستیم و همکارانمان را برای گام نهادن استوار تشویق کنیم، ایشان هیچگاه نگفتند من و همیشه بیانشان ما بوده که نشان از اتحاد و همبستگی ملی دارد.
 
وی با اشاره به نقش و شخصیت تاثیرگذار شهید سلیمانی در صحنه نبرد افزود: شهید سلیمانی به عنوان یک فرمانده ولایتمدار و موثر در عرصه مقاومت که الگوی مناسبی از دوران دفاع مقدس است و با ایجاد و اتحاد جبهه های مقاومت در منطقه باعث نابودی دشمنان جهان اسلام و مقاومت شده است.
 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار تاکید کرد: همدلی و وحدت که شهید سلیمانی در بین نیروهای جبهه مقاومت ایجاد کرد پایان ذلت بار استکبار جهانی و هم پیمانان خونخوارش را رقم می زند و این همان دستاورد عظیم از دوران با برکت و پرافتخار دفاع مقدس و افق روشن چشم انداز انقلاب می باشد.
 
وی ادامه داد: این فرمانده دلسوز وصیت می کند که روی سنگ قبر من سرباز بنویسید، این یعنی فردی که دنیای مستکبر از آن بیمناک و هراسان است، با کنار گذاشتن "من ها" از مظلوم حمایت می کند، اینها اخلاق و رفتار ها برای جامعه اسلامی و نسل های آینده آموزنده است و باید حفظ و انتشار یابد و تا همه مردم  از این اخلاق و سیره ها درس بگیریم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: برپایی 22 خیمه در نقاط مختلف شهرستان های چابهار و دشتیاری با همکاری طوایف و ادارات، دیدار با 25 رزمنده دفاع مقدس، برپایی شب شعر و خاطره رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس، نمایشگاه عکس حاج قاسم سلیمانی در صورت مجازی، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند و برگزاری مسابقات سمعی و بصری و تجسمی با محوریت حاج قاسم سلیمانی که الگوی رزمندگان در محور مقاومت بود از مهم ترین برنامه های این هفته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 456250

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456250/سردار-سلیمانی-الگوی-دفاع-مقدس-جغرافیای-مقاومت-جاری-برپایی-22-خیمه-چابهار-دشتیاری-همکاری-طوایف

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir