۰

نصیرزاده: شنیده ام مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را باطل می‌کنند

معاون ورزشی تراکتور به احتمال باطل شدن مجوز حرفه‌ای این باشگاه تبریزی واکنش نشان داد.
نصیرزاده: شنیده ام مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را باطل می‌کنند
به گزارش چهاربهاران، هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات ششگلانی مبنی بر اینکه مالک ۲ باشگاه تبریزی یک نفر است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آقایان در ابتدا اسناد را بررسی کرده و بعد در این باره اظهار نظر کنند. مدارک در اداره ثبت شرکت‌های استان آذربایجان شرقی حاکی از این است که هیئت مدیره، مدیرعامل و تمام تشکیلات به ثبت رسیده ۲ باشگاه تبریزی مجزا از یکدیگر هستند و این موضوع که هر ۲ باشگاه دارای تشکیلات مشترک هستند صحت ندارد، چون ساختار رسمی یک باشگاه با آنچه که به ثبت رسیده قضاوت می‌شود نه آنچه که حس می‌شود.
او درباره اظهارات مهدی مبنی بر باطل شدن مجوز باشگاه تراکتور بیان کرد: البته من شنیده ام مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار است باطل شود، چون عزل و نصب‌های این ۲ باشگاه از سوی وزارت ورزش ۳۰ سال است صورت می‌گیرد، اما کسی به آن ورود نمی‌کند و ما هم مایل به ورود به موضوع این ۲  تیم نیستیم، چون به ضرر فوتبال کشور است. مسئولان  برگزاری مسابقات برای اعتبار فوتبال ملی مصاحبه کنند و در جهت تضعیف آن  صحبت نکنند.  
نصیرزاده: شنیدم مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس را باطل می‌کنند
آقایان شهامت دارند به مالکیت مشترک سرخابی ها ورود کنند
او ادامه داد: به طور حتم دوستان می‌دانند مالکیت استقلال و پرسپولیس به طور کامل برای وزارت ورزش است و در این مورد شائبه‌ای وجود ندارد. آقایان اگر شهامت دارند به مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس ورود کنند که تمام عزل و نصب مدیرعامل و هیئت مدیره آنها توسط یک وزارتخانه صورت می‌گیرد و رئیس مجمع هر ۲ باشگاه به صورت رسمی و عملی برای وزارت ورزش است.
افراد براساس عدل و انصاف مصاحبه کنند 
نصیرزاده بیان کرد: اعتبار فوتبال آذربایجان شرقی  به ۲ تیم تبریزی در لیگ برتر بستگی دارد و بهتر است که هیئت فوتبال  استان  به جای ایجاد شائبه در ساختار آن‌ها با فوتبال استان همراه شود. تمام افرادی که فوتبال کشورمان را تعقیب می‌کنند به طور حتم می‌دانند عزل و نصب هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط وزارت ورزش انجام می‌شود، اما کسی جرات ندارد که در رسانه‌ها و بخش مجوز حرفه‌ای به این موضوع بپردازد.
شناسه اقتصادی باشگاه تراکتور مجزا از ماشین سازی است 
معاون ورزشی تراکتور گفت: باشگاه تراکتور دارای مدیرعامل و هیئت مدیره به ثبت رسیده و دارای شناسه اقتصادی به طور کامل مجزا نسبت به باشگاه ماشین سازی است و  مجزا بودن آن‌ها از یکدیگر از حیث قانونی دارای شائبه نیست و هر شخصی در این  ارتباط  می‌خواهد صحبت کند بداند که حرفش قانونی نیست و اسناد  منتشر شده ادعای آن‌ها را ثابت نمی‌کند. افراد مدعی بهتر است ابتدا به مالکیت استقلال و پرسپولیس بپردازند و بعد از اینکه از این کار فارغ شدند به مالکیت ۶ تیم زیر مجموعه صنعت، معدن و تجارت نظری بیاندازند و ۲ تیم نفتی را هم بررسی کنند .  

انتهای پیام/
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 456240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *