۰
مدیر امور توزیع برق کنارک خبر داد:

خسارت شدید بارندگی به توزیع برق زرآباد کنارک/ 480 متر شبکه سیم کشی برق پاره شد

حسین زنده دل گفت: بارندگی شدید در شهر زرآباد کنارک منجر به پاره شدن بخشی از شبکه سیم کشی برق و وارد شده 30 میلیون خسارت شد.
خسارت شدید بارندگی به توزیع برق زرآباد کنارک/ 480 متر شبکه سیم کشی برق پاره شد
حسین زنده دل؛ مدیر امور توزیع برق کنارک در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: براثر بارندگی های شدید در شهر زرآباد شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان خسارت های زیاد به شبکه توزیع برق منطقه وارد که باعث اختلال در زندگی مردم شده است.
 
وی گفت: طبق بررسی های اولیه کارشناسان اداره امور توزیع برق شهرستان، برآورده میزان خسارت وارد شده به شبکه برق 30 میلیون تومان می باشد.
 
مدیر امور توزیع برق شهرستان کنارک افزود: خسارات این بارندگی شدید منجر به پاره شدن حدود 480 متر از شبکه سیم کشی برق و شکسته شدن چهار تیربرق 12تنی از  شبکه 20 کیلو واتی توزیع برق شهر زرآباد کنارک شده است.
 
وی اذعان کرد: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی اداره امور توزیع برق شهرستان، در حال حاضر شرایط در کلیه مناطق پایدار است و تنها روستا جوزدر شهر زرآباد کنارک با اختلال مواجه شده که نیروهای عملیاتی در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن این مشکل حل شود.
 
زنده دل تاکید کرد: کلیه اقدامات لازم برای مهار اتفاقات احتمالی انجام شده و با آماده باش صد در صدی نیروهای عملیاتی در خدمت مردم منطقه هستیم و اجازه نخواهیم داد کوچکترین نگرانی و دلهره برای آنها باشد.

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 456174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *