رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنارک:

چهار واحد صنفی متخلف کرونایی در کنارک پلمپ شد/ "سلامت مردم" الویت مهم بازرسان صمت

27 آبان 1399 ساعت 9:29

عبدالحمید دوستینی گفت: چهار واحد صنفی متخلف که محدودیت های کرونایی را اعمال نکردند، پلمپ شدند.


عبدالحمید دوستینی ؛ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در بازرسی های با توجه به اخطاریه های قبلی به واحدهای صنفی جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی چهار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شد.
 
وی افزود: يک واحد صنفی بدلیل عدم نصب قیمت، فرم گزارش بازرسی تکمیل و به تعدادی از واحدهای صنفی جهت رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی و نصب اتیکت قیمت و نرخنامه در دید مشتریان نیز تذکر داده شد.
 
تشکیل پرونده دو واحد صنفی با تخلف عدم درج قیمت
 
رئیس اداره صمت کنارک تصریح کرد: در این گشت مشترک تعدادی از واحدهای صنفی مقادیری مواد غذایی و تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان مرکز بهداشت جمع آوری و به واحدها صنفی جهت رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی تاکید شد.
 
وی گفت: برای دو واحد صنفی متخلف، با تخلف عدم درج قیمت و تقلب پرونده تشکیل شد.
 
دوستینی ادامه داد: در راستای آموزش و فرهنگ سازی نیز  اقداماتی از جمله نصب بنر با محتوای هشدار مقابله با کرونا ورود بدون ماسک ممنوع، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع بروشورهایی با موضوع رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی انجام شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان برای کاهش شیوع ویروس کرونا، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک گفت: گشت مشترک بازرسی توسط بازرسان اداره صمت شهرستان به همراه نمایندگان فرمانداری، مرکز بهداشت و اتحادیه های مربوطه برگزار شد.
 
وی از شهروندان درخواست کرد هر گونه تخلف صنفی از جمله، گرانفروشی، کم فروشی را به اتحادیه مربوطه یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 456117

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456117/چهار-واحد-صنفی-متخلف-کرونایی-کنارک-پلمپ-سلامت-مردم-الویت-مهم-بازرسان-صمت

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir