۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

پیشرفت 15 درصدی جامع سلامت روستای تیس چابهار/ ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی نقطه عطفی در معیشت و آرامش مردم است

عبدالرحیم کردی گفت: مرکز جامع سلامت روستای تیس منطقه آزاد چابهار که در بهمن سال گذشته کلنگ زنی شده بود، ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پیشرفت 15 درصدی جامع سلامت روستای تیس چابهار/ ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی نقطه عطفی در معیشت و آرامش مردم است
عبدالرحیم کردی؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مسئولیت اجتماعی این سازمان بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در بخش تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی؛ مرکز جامع سلامت و اورژانس جاده‌ای در روستای تیس منطقه آزاد چابهار احداث می‌کند.

وی افزود: مرکز جامع سلامت در دوطبقه به مساحت هزار و ۱۵۰ مترمربع بااعتبار ۱۸ میلیارد ریال که عملیات ساخت آن در بهمن ماه ۹۸ آغازشده است در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: همچنین اورژانس جاده‌ای به مساحت ۱۹۰ مترمربع در روستای تیس احداث می شود.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه ها توسط سازمان منطقه آزاد چابهار تامین شده است.

کردی تصریح کرد: این دو پروژه بهداشتی و درمانی پس احداث و تکمیل به‌منظور بهره‌برداری و استفاده عموم مردم به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واگذارمی شوند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های مرتبط با سلامت، یکی از ابعاد سیاست‌های اقتصادی- اجتماعی است ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان نیازمند تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی نقطه عطفی در حوزه بهداشت کشور است که می تواند کمک شایانی به بهبود و توسعه زیرساخت‌های این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/
 
 
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 456089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *