مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

پیشرفت 15 درصدی جامع سلامت روستای تیس چابهار/ ارتقاء شاخص های بهداشتی و درمانی نقطه عطفی در معیشت و آرامش مردم است

20 آبان 1399 ساعت 12:05

عبدالرحیم کردی گفت: مرکز جامع سلامت روستای تیس منطقه آزاد چابهار که در بهمن سال گذشته کلنگ زنی شده بود، ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


عبدالرحیم کردی؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به مسئولیت اجتماعی این سازمان بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در بخش تجهیز زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی؛ مرکز جامع سلامت و اورژانس جاده‌ای در روستای تیس منطقه آزاد چابهار احداث می‌کند.

وی افزود: مرکز جامع سلامت در دوطبقه به مساحت هزار و ۱۵۰ مترمربع بااعتبار ۱۸ میلیارد ریال که عملیات ساخت آن در بهمن ماه ۹۸ آغازشده است در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: همچنین اورژانس جاده‌ای به مساحت ۱۹۰ مترمربع در روستای تیس احداث می شود.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه ها توسط سازمان منطقه آزاد چابهار تامین شده است.

کردی تصریح کرد: این دو پروژه بهداشتی و درمانی پس احداث و تکمیل به‌منظور بهره‌برداری و استفاده عموم مردم به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واگذارمی شوند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های مرتبط با سلامت، یکی از ابعاد سیاست‌های اقتصادی- اجتماعی است ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان نیازمند تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی نقطه عطفی در حوزه بهداشت کشور است که می تواند کمک شایانی به بهبود و توسعه زیرساخت‌های این حوزه داشته باشد.

انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 456089

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/456089/پیشرفت-15-درصدی-جامع-سلامت-روستای-تیس-چابهار-ارتقاء-شاخص-های-بهداشتی-درمانی-نقطه-عطفی-معیشت-آرامش-مردم

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir