۰
به مناسبت 16 مهر روز نیروی دریایی سپاه؛

مرحله پنجم رزمایش مواسات در پایگاه امام علی (ع) چابهار برگزار شد/ توزیع 520 بسته مواد غذایی

مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه پایگاه امام علی (ع) با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا به مناسبت 16 مهر روز نیروی دریایی سپاه انجام شد.
مرحله پنجم رزمایش مواسات در پایگاه امام علی (ع) چابهار برگزار شد/ توزیع 520 بسته مواد غذایی
ناوسالار یکم پاسدار سید مهدی موسوی؛ فرمانده پایگاه امام علی (ع) چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری، پویش مردمی مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان با هدف مردم‌یاری و کمک به فقرا با همت و همدلی کارکنان و خانواده‌ها در این مرکز فرماندهی برگزار شد.
 
وی افزود: بعد از جمع‌آوری و شناسایی اقشار‌آسیب دیده از بیماری کرونا و افراد ناتوان و بی بضاعت که نیازمند کمک بودند تلاش کردیم به صورت محلی شناسایی و کمک‌های مردم را در این زمینه جمع‌آوری و با رعایت شأن آنها توزیع کنیم.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش به همت قرارگاه جهادی امام علی علیه السلام تعداد 520 بسته مواد غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته 350 هزار تومان  تهیه‌ و بین ایتام و نیازمندان روستاهای نوار ساحل توزیع شد.
 
وی ادامه داد: در اقدامی مؤمنانه به دانش آموزان مدرسه روستای شریف آباد از توابع زر آباد کفش اهدا شد.
 
موسوی با اشاره به استقبال کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی اظهار کرد: این کمک‌ها با همیاری ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده‌ها و خیران تهیه شده و بین افراد و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما همیشه در تمامی رخدادها و بحران‌ها، کمک‌ها و تلاش‌های نیروهای ارزشی و جهادی را شاهد بودیم، در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا نیز فرزندان انقلاب همچنان پای کار هستند و کمک های خود را به مردم شریف شهرستان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 456024
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *