۰
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار مطرح کرد:

مهار کارشناسی شده گرگروک ها با استفاده از تجربه مردم بومی/ آرزوی دیرینه مردم دشتیاری برای عمرانی منطقه با عنایت رهبرانقلاب محقق می شود

عبدالغفور حوت گفت: پروژه گرگروک های منطقه دشتیاری با پیگیری های نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی همراه با منویات مقام معظم رهبری در طرح های آب و حفاظت خاک به ردیف اعتباری کامل رسیده است.
مهار کارشناسی شده گرگروک ها با استفاده از تجربه مردم بومی/ آرزوی دیرینه مردم دشتیاری برای عمرانی منطقه با عنایت رهبرانقلاب محقق می شود
به گزارش چهاربهاران، عبدالغفور حوت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار در بازدید از اجرای پروژه گرگروک های بخش مرکزی بیان کرد: سالیان متمادی بر اثر سیلاب، با فرسایش خندقی خاک (گرگروک) در منطقه دشتیاری مواجه هستیم که این هدر رفت خاک قابل جبران نمی باشد.

وی افزود: پیمانکار پروژه بنابه نیاز منطقه همزمان با تجهیز کارگاه روند اجرایی پروژه را با ماشین آلات سنگین شروع کرده است، با همراهی مردم منطقه یکی از آرزوهای دیرینه مردم به سرانجام خواهد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: 12درصد پروژه پیشرفت داشته است که با اضافه شدن پنجاه و چهار دستگاه ماشین آلات سنگین روند اجرای کار تسریع می یابد.

وی ادامه داد: اعتبارات این پروژه با تاکید مقام معظم رهبری برای پروژه های آب و حفاظت خاک می باشد و بر اساس سیاست های کلی نظام مصرف می شوند، برای این پروژه 103 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که 50 درصد اعتبار تخصیص پیدا کرده و از نظر بودجه مشکلی در روند اجرای پروژه پیش نخواهد آمد.

حوت گفت: با توجه به وسعت 20 هزار هکتاری منطقه فوق بحرانی در خطر گرگروک ها با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های استانداری که این پروژه را پیگیری میکنند به ردیف اعتبار پایدار برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری چابهار تاکید کرد: روند اجرای این پروژه دارای اهمیت ویژه ای می باشد چنانچه مشکل پیش بینی نشده ای در روند این پروژه خللی ایجاد کند با همفکری مشکل موجود را بررسی و به سرانجام خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه ها نسبت به مردم بومی توجه کنند، خاطر نشان کرد: کار کارشناسی شده همراه با تجربه مردم بومی تلفیق شود چرا که این مردم بر منطقه اشراف کامل، توانایی و تجربیات لازم برای پیشرفت پروژه را دارا می باشند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 456013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *