۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

نشر فرهنگ ایثار و شهادت راه سعادت انقلاب است/ برگزاری یادواره شهدای دانش آموز چابهار

رحمدل بامری گفت: فلسفه ایثار، شهادت، نام، مشی و خط شهدا همیشه پویا بوده است و تا زمانی که این فلسفه و خط و مشی در جامعه ما پویا باشد، انقلاب ما رو به رشد و روندگی است.
نشر فرهنگ ایثار و شهادت راه سعادت انقلاب است/ برگزاری یادواره شهدای دانش آموز چابهار
رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در یادواره شهدای دانش آموز چابهار با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز پیشرفت جامعه و مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است، بیان کرد: ايثار و شهادت، به عنوان يك فرهنگ متعالي در زمره عالي ترين مفاهيم الهي و نتيجه والاترين ارزش هايي هستند كه يك انسان متعهد و با ایمان مي تواند به آن مقام دست پیدا کند.

وی افزود: حقيقت امروز ما آن است كه اگر رشادت ها، خدمات شهدای دفاع مقدس و ايثار گران به خوبي براي مردم معرفي شوند و صرفا جهت نشر در رسانه نباشد، قطعا تاثیر بسزایی در زندگی و جامعه ایران اسلامی دارد.

فرماندار چابهار تصریح کرد: تقويت باورهاي ديني و ملي كه امروزه جزو اصلي ترين مسائل اعتقادي و فرهنگي به حساب مي آيد و در رديف مهمترين وظايف ماست و با معرفي و تعميق شخصيت شهدا، ایثارگران و رزمندگان سلحشور محقق خواهد شد.

وی گفت: همه ما مديون شهداء و ايثار گران هستیم و يكي از راه های كه مي توانيم اداي دين کنیم، معرفی و الگوپذیری همه جانبه ي آنان برای نسل هايي است كه شهداء و مسيري كه در آن را به خوبی ندیده و قلوبشان پذیرای حقایق روشن جامعه است.

بامری خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های دانش آموزی، دانشجویی و برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی برای حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت هشت سال جنگ تحمیلی و دوران باشکوه و حماسی دفاع مقدس می باشد که تاثیر مناسبی برای جلوگیری از برنامه های مخرب دشمن دارد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 456012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *