۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار خبر داد:

لبخند امید و شادی بر لبان دانش آموزان روستای دمدف چابهار/ مراحل ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه توسط خیرین آغاز شد

همایون امیری از آغاز ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیری برای دانش آموزان روستای دمدف از توابع شهرستان چابهار خبر داد.
لبخند امید و شادی بر لبان دانش آموزان روستای دمدف چابهار/ مراحل ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه توسط خیرین آغاز شد
همایون امیری؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به نگاه آموزش و پرورش به حوزه خیرین یک نگاه راهبردی است، بیان کرد: برای حفظ و توسعه ظرفیت های ارزشمند مردمی در امرمقدس مدرسه سازی باید فرهنگ مشارکت و سرعت بخشی درمدرسه سازی را گسترش دهیم.
 
وی افزود: با توجه کمبود فضای آموزشی در شهرستان، باید با تلاشی مضاعف ساخت مدارس را پیگیری کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان باشیم.
 
این مقام مسئول با اشاره به ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیری برای دانش آموزان روستای دمدف تصریح کرد:  محل تامین اعتبار این مدرسه تمام خیری و میزان اعتبار ۲/۵ میلیارد تومان از مهر ماه امسال شروع به ساخت می شود.
 
وی ادامه داد: این مدرسه 6 کلاسه توسط شرکت پیمانکار هوشمند سازه البرز و با نظارت فنی اداره کل نوسازی مدارس استان و مدت ساخت چهار ماه پیش بینی شده است.
 
امیری با اشاره به امکانات مدرسه گفت: این مدرسه سالن مطالعه، نمازخانه، کتابخانه، کلاس های درس هوشمند استاندارد، سیستم سرمایش اسپیلت دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: نهضت مدرسه سازی یکی از دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب اسلامی است و با حمایت خیرین مدرسه ساز این هدف بلند محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 456004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *