۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

دفاع مقدس تکرار حماسه حسینی در کربلا/ در جنگ اقتصادی باید مسئولین حواسشان به معیشت مردم باشد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی گفت: دفاع مقدس باید مثل عاشورای حسینی زنده بماند و آلوده به بعضی از مسائل خلاف عاشورا نکنید و دفاع مقدس احیای عاشورا و حسینی زیستن بود.
دفاع مقدس تکرار حماسه حسینی در کربلا/ در جنگ اقتصادی باید مسئولین حواسشان به معیشت مردم باشد
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: یکی از نقاط مهمی که دشمن در رسانه و فضای مجازی فعالیت می کند بحث اینکه آیا ما در دفاع مقدس پیوری هم کسب کردیم یا نه؟ باید به دشمن گفت ما دنبال جنگ و آغازگر جنگ نبودیم توسعه طلب و هدفمان کشور گشایی نبود کشور ما مورد ظلم واقع شد و چنانچه دستاوردهای دفاع مقدس را به درستی ترسیم کنیم سراسر عظمت مداری و استقامت است.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی، همبستگی و اتحاد ملت با ایمان، مقاومت و ایثار عجین شود هیچ قدرتی در برابر آن یارای ماندن نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه صدام با ادعای حق مالکیت جنگ را شروع کرد، تصریح کرد: دشمن با پی بردن از اوضاع نابسامان اوایل انقلاب به راه انداختن جنگ در ایران هدفش از به راه انداختن جنگ در ایران تغییر نظام بود و وقتی روحیه ایثار و مقاومت مردم را دید و نتیجه‌ای نگرفتند این بار تصمیم گرفتند که سراغ تغییر رفتار بروند تا اعتقادات را تغییر دهند اما همواره اهداف و نقشه‌های دشمنان شکست خورد.

حجت الاسلام موسوی با اشار به شخصیت امام خمینی (ره) که فرماندهی کل قوا در آن زمان بودند گفت: پیروی مهم ما در پشتیبانی ولایت فقیه بود، صدامی که در روز اول گفت یک هفته ای ایران را تسخیر می کنیم ولی در پایان جنگ هشت ساله به سازمان ملل اعلام کرد که من آماده ام تمام خواسته های ایران برآورده کنم و این یعنی پیروزی است.

وی با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی همه اقشار جامعه از پیر و جوان و زن و مرد دوشادوش هم در مقابل متجاوزان بعثی از کیان اسلامی دفاع کردند، ادامه داد: رزمندگان اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل در خطم مقدم با دشمنان بعثی در جنگ سخت بوده و در این میان بانوان وزنان نقش مهمی در پشتیبانی از جبهه‌ها داشتند وبا هدایت و فرمایشات زیبای خود به درس استقامت به مردم می دادند.

امام جمعه چابهار با اشاره به اینکه مسئولین باید دستاوردهای دفاع مقدس را به خوبی در این هفته بیان کنند گفت: ما نیروی انسانی برای کشور تربیت کردیم و تجهیزات نظامی را با کمک نخبگان به پیشرفته ترین و نوین ترین علم دفاعی و نظامی روز مجهز کردیم به گونه ای که به اعتراف دشمن امروز ما هم جزو ابرقدرت های دنیا قرار داریم.

در جنگ اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را مدنظر قرار دهیم و افرادی که کسب  و کار دارند باید حواسشان به مردم  باشد تا کسی از نظر معیشتی آسیب نبیند، دشمن باز هم مانند دوران دفاع مقدس بحث اقتصاد را مورد هدف قرار داده و باید مردم مانند آن زمان با وحدت و همدلی کنار هم باشند.

انتهای پیام/
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 456001
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *