۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

مدیریت جهادی راه غلبه بر مشکلات و تحریم ها است/ تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس چابهار

محمدعلی پوراحمدیان گفت: برای برون رفت از مشکلات فرهنگی و اقتصادی و غلبه بر تحریم‌های دشمنان باید مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در جامعه گسترش یابد.
مدیریت جهادی راه غلبه بر مشکلات و تحریم ها است/ تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس چابهار
به گزارش چهاربهاران، محمدعلی پوراحمدیان فرمانده سپاه چابهار در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت ایمان و با بصیرت و ولایتمداری بر دشمنان پیروز شدند و امروز هم به این روحیه نیاز مبرم است.


وی افزود: کشور ما روزی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل رژیم بعث که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند، پشتیبانی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: دوران دفاع مقدس برای ملت و کشور ما یک سرمایه و گنج بی‌بدیل و عظیمی است که تمامی لحظه‌های آن درس‌آموز و عزت‌بخش است.


وی گفت: رزمندگان اسلام با رشادت‌ها و ایثارگری‌ها و شهدا با نثار خون خود نگذاشتند ذره‌ای از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.
 
پوراحمدیان خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان داد آن جایی که پای دفاع از آرمان‌ها و هویت ملی در میان باشد با ایستادگی و شجاعت در مقابل استکبار می‌تواند برای ملت‌های دیگر، به عنوان الگو و سرمشق به حساب بیاید.
 

در این آیین با لوح سپاس از فداکاری و ایثار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 455999
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *