۰

نوازی: شرایط برای همه تیم‌ها سخت است/ هنوز نتوانسته‌ایم تفکرات خود را در تیم پیاده کنیم

مربی تیم فوتبال شهر خودروی ایران گفت: هیچ کسی از هیچ تیمی در آسیا خبردار نیست؛ چون نمی‌توانیم آنالیز کنیم و شرایط برای همه تیم‌ها سخت است.
نوازی: شرایط برای همه تیم‌ها سخت است/ هنوز نتوانسته‌ایم تفکرات خود را در تیم پیاده کنیم
به گزارش چهاربهاران به نقل از تسنیم، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شهر خودروی ایران مقابل شباب الأهلی امارات اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا، این اولین دیدار ماست و کار سختی داریم. هیچ کسی از هیچ تیمی در آسیا خبردار نیست؛ چون نمی‌توانیم آنالیز کنیم و شرایط برای همه تیم‌ها سخت است.
وی با بیان اینکه شهر خودرو تمرینات خوبی پشت سر گذاشته است، گفت: در دو بازی ابتدایی اشتباهاتی داشتیم که نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم. فکر می‌کنم در این دوره با جوانگرایی که داشتیم و تجربه‌ای که در تیم ایجاد شده، بچه‌ها انگیزه دارند که در این دوره، حضور خوبی داشته باشیم. با این حال همه چیز در زمین مشخص می‌شود.
مربی شهر خودروی ایران با اشاره به پیروزی این تیم مقابل السیلیه قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم، بیشتر تیم‌های آسیایی از این نکته استفاده کردند و با تمام قوا به مسابقات آمدند. شرایط مطلوبی داریم و می‌توانیم خیلی چیزها را در زمین ثابت کنیم. ما در مرحله پلی‌آف، نماینده قطر را شکست دادیم به این مرحله رسیدیم. امیدوارم در این مرحله از داشته‌های خود استفاده کنیم، نام شهر خودرو و مردم و فوتبال ایران را در این مسابقات زنده نگه داریم و خود را در آسیا ثابت کنیم.
نوازی با اشاره به کم‌تجربگی سرخپوشان مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این اولین دوره‌ای است که شهر خودرو در این مسابقات شرکت می‌کند و کادر فنی هم دو هفته به تیم اضافه شده است. ما هنوز نتوانسته‌ایم تفکرات خود را در تیم پیاده کنیم، اما با داشته‌‌ها، جوانان و تجربه بازیکنان در رقابت‌ها حاضر می‌شویم و هیچ مشکلی نداریم. اتفاقات فوتبال در تیم‌های بزرگ یا کوچک افتاده که درخشیده‌اند و نتایج خوبی گرفتند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 455938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *