۰
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار خبر داد:

افتتاح پنجاهمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه چابهار

سید کاظم اسد گفت: پنجاهمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه چابهار در شهرستان ایرانشهر و با حضور جمعی از مقامات سیاسی و امنیتی و همراهی مردم منطقه افتتاح شد.
افتتاح پنجاهمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در منطقه چابهار
سید کاظم اسد؛ مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار در حاشیه افتتاح پنجاهمین جایگاه عرضه سوخت در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: جایگاه جدید در فضایی به مساحت دو هزار و چهارصد متر مربع و با ظرفیت ذخیره سازی یکصد و نود هزار لیتر بنزین و نفتگاز با چهار تلمبه و در مجموع 8 نازل در ایرانشهر احداث شد.

وی ادامه داد: این جایگاه با سرمایه گذاری بالغ بر 28 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی تامین و راه اندازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار تصریح کرد: جایگاه مذکور هشتمین جایگاه شهرستان ایرانشهر و هجدهمین جایگاه این ناحیه محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح جایگاه مذکور بار ترافیکی موجود در سایر جایگاه ها کم و به کاهش صفوف خودروها در زمان سوختگیری منجر و نهایتا جلب رضایت مردم منجر شود.

اسد خاطرنشان کرد: عزم و اراده تمامی کارکنان و مسئولین در منطقه بر پایه ایجاد زیرساخت های مناسب در جهت خدمت رسانی مناسب به همه مردم در اقصی نقاط استان سیستان و بلوچستان است و سعی خواهیم کرد در این راستا تمامی امکانات منطقه را مورد استفاده قرار دهیم.

شایان ذکر است؛ منطقه چابهار در جنوب استان سیستان و بلوچستان با وسعت عملیاتی 80 هزار کیلومتر مربع و بیش از یک میلیون دویست و پنجاه هزار نفر جمعیت دارای سه ناحیه مرکزی، ایرانشهر و نیکشهر است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 455820
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *