۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خبر داد:

معدوم‌‌سازی بیش از دو تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در چابهار

مهدی میرادی گفت: در حین بازرسی در یک هفته گذشته ۲/۵ تن انواع مواد لبنی تاریخ مصرف گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توقیف و از سطح عرضه جمع آوری شد.
معدوم‌‌سازی بیش از دو تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در چابهار
مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: مواد لبنی تاریخ مصرف گذشته به منظور تامین سلامت مردم توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت چابهار در بازرسی‌ های مستمر از مکان‌های تهیه و توزیع مواد غذایی شناسایی و جمع آوری شده است.

وی افزود: این مواد لبنی پس از اخذ دستور قضایی و با حضور نماینده دادستانی در محل سایت پسماند پارگ شیخان معدوم سازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط همه روزه اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: کارشناسان در قالب دو تیم ثابت و سیار از ساعت هشت صبح تا هشت شب، علاوه بر دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی، بازدیدهای منظمی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و سطح عرضه انجام می‌دهند.

میرادی تاکید کرد: شهروندان در زمان خرید مواد غذایی به تاریخ انقضای محصولات توجه داشته باشند و از سالم بودن این محصولات اطمینان یابند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: سامانه بهداشت ۱۹۰ به طور شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته آماده دریافت شکایات در زمینه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای است و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۰ تماس گرفته و شکایات بهداشتی خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 455799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *