۰
دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات:

جامعه شیلات ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند/ اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با کرونا

حمیدرضا نصیری گفت: در راستای جلوگیری از ویروس کووید_۱۹ و حفظ سلامت مردم جامعه شیلات ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
جامعه شیلات ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند/ اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با کرونا
 
حمیدرضا نصیری؛ معاون آبزی پروری و دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با تاُکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های پر تردد بیان کرد: طبق مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استفاده از ماسک در محیط های اداری برای کارمندان و همچنین ارباب رجوع الزامی است و  خدمات به افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند ارائه نمی شود.
 
وی افزود: ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات استان برای مقابله با این ویروس با نصب دستگاه ضد عفونی کننده دست در محل ورودی ساختمان اداره کل بر استفاده از آن توسط پرسنل اداره کل و ارباب رجوع ها تاُکید کرد.
 
دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات تصریح کرد: در راستای آموزش و اطلاع رسانی مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به جامعه بزرگ صیادی و بهره برداران آبزی پروری و صنایع شیلاتی بر رعایت پروتکل های بهداشتی وظیفه همه افراد است.
 
وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا در اواخر سال گذشته و ادامه آن و مشخص نبودن خاتمه آن رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و محدودیت های بوجود آمده بر سر راه بهره برداران آبزی پروری و صنایع شیلاتی الزامی است.
 
نصیری خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ صیادی استان، با پیروی از مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا توسط آحاد مردم فعالیت مجدد کسب و کار شیلاتی تعطیل شده به علت شیوع ویروس کرونا همه این را بپذیریم که روش زندگی و کسب کار خود را با این شرایط تنظیم کنیم.

دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در سطح استان و شهرستان چابهار رو به افزایش است از کلیه مردم و بالأخص جامعه صیادی و فعالین شیلاتی درخواست می شود پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان و کشور را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 455662
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *