رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار:

2 اکیپ بازرسی، نظارت بر بازار چابهار را در ایام عید سعید قربان برعهده دارند

8 مرداد 1399 ساعت 7:11

حمیدرضا شایان گفت: 2 اکیپ بازرسی متشکل از نمایندگان ادارات نظارت بر بازار چابهار را در ایام عید سعید قربان برعهده دارند.


حمیدرضا شایان؛ رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگاران چهاربهاران بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام مبارک عید قربان و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان فرمانداری، شهرداری، مرکز بهداشت و روسای تعدادی از اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تاکید ستاد مبارزه بر کرونای شهرستان مبنی بر کاهش تراکم و تردد در محدوده بازار های سنتی (بللوک بازار -دکه بازار) روسای اتحادیه صنفی، با قید فوریت اطلاع رسانی لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی جهت مقابله با کرونا را به کسبه و بازاریان محدوده بازارهای سنتی شهر با نصب بنرهایی در محل ورودی بازارها، نسبت به آگاهی بخشی شهروندان انجام دهند.

رئیس اداره صمت چابهار ادامه داد: 2 اکیپ متشکل از نمایندگان ادارات بطور مستمر بر فعالیت بازارهای سطح شهر نظارت دارند و درصورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام می شود.

وی گفت: گشت‌ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر نظارت بر بازار را بر عهده دارند.

شایان خاطرنشان کرد: با توجه به اولویت کشتار دام‌های قربانی در کشتارگاه‌ است، متصدیان کشتارگاه‌ دام موظفند آمادگی لازم به منظور پذیرش دام‌های قربانی و ذبح آنها از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ روز عید سعید قربان داشته باشند.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 455600

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455600/2-اکیپ-بازرسی-نظارت-بازار-چابهار-ایام-عید-سعید-قربان-برعهده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir