۰

رزمایش نظامی ایران در خلیج‌فارس، نظامیان آمریکایی را روانه پناهگاه کرد

همزمان با رزمایش نظامی ایران در آب‌های خلیج فارس، نظامیان آمریکایی حاضر در ۲ پایگاه در حاشیه خلیج فارس به پناهگاه منتقل شدند.
رزمایش نظامی ایران در خلیج‌فارس، نظامیان آمریکایی را روانه پناهگاه کرد
به گزارش چهاربهاران به نقل از سی‌ان‌ان، نظامیان تروریست آمریکایی حاضر در ۲ پایگاه این کشور در خلیج فارس، در پی برگزاری رزمایش نظامی کشورمان در آب‌های خلیج فارس وحشت زده شده و به پناهگاه رفتند. به گفته منابع آمریکایی نظامیان این کشور در ۲ پایگاه در قطر و امارات به حالت آماده‌باش درآمدند.
پایگاه هوایی «العدید» در قطر و پایگاه هوایی «الظفره» در امارات در پی شلیک موشک بالستیک ایرانی حالت فوق‌العاده‌ای را تجربه کردند و برای مدت زمان در حالت هشدار بودند.
همچنین از نظامیان آمریکایی حاضر در این ۲ پایگاه خواسته شده در جای ایمنی قرار بگیرند تا از خطر حمله موشکی احتمالی ایران در امان باشند. 
طی رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) در آب‌های جنوبی کشورمان، آخرین و پیشرفته‌ترین توانمندی‌های ایران در دفاع ضد موشکی بالستیک و کروز رونمایی شد. طی این رزمایش، همچنین برخی از سلاح‌های پیشرفته مانند موشک‌های قاره پیما با قابلیت هدف قرار دادن اجسام شناور به رخ دشمن کشیده شد.
یکی دیگر از وجوه تمایز رزمایش اخیر، رصد تحولات میدانی از طریق ماهواره نور بود. ماهواره‌ای که در سوم اردیبهشت ماه به دست هواوفضای سپاه پاسداران به فضا پرتاب شد و در جو قرار گرفت. این ماهواره از لحاظ نظامی برای کشورمان اهمیت بسیار زیادی دارد و انتقاد و ناراحتی دشمنان را هم در برداشته است.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 455597
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *