۰

۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در مرحله پنجم تسهیلات روستایی به این استان اختصاص یافته است.
۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
به گزارش چهاربهاران، ماندانا زنگنه روز دوشنبه در کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان بر سیاست گذاری و مدیریت پرداخت تسهیلات مرحله پنچم اشتغال پایدار روستایی به طرح‌ها تاکید کرد و اظهارداشت: با توجه به محدودیت اعتبارات هدایت منابع تسهیلات و سرمایه گذاران به سمت اجرای طرح‌هایی که بیشترین تاثیر در ایجاد ارزش افزوده را داشته باشد باید هدایت شود.
وی افزود: همچنین طرح‌های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان باید تکمیل کننده حلقه‌های زنجیره ارزش افزوده و صادرات گرا مبتنی بر بازار کشورهای همسایه باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور جبران خسارت طرح‌ها و بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از وقوع سیل به این استان اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: طرح اشتغال روستایی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت محسوب می‌شود که با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی در سال‌های اخیر به اجرا در آمده است.
زنگنه با بیان اینکه سیستان و بلوچستان از استان‌های پیشگام در زمینه  طرح اشتغالزایی روستایی است افزود: همچنین این استان در عدم انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی سال گذشته در بین استان‌های کشور حائز رتبه برتر شد.
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 455480
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *