تحولی عظیم در انتظار حوزه درمان جنوب شرق کشور؛

بهره برداری از فاز اول بزرگترین مرکز مادر و کودک کشور در ایرانشهر/ گام بزرگ دستگاه سلامت برای ارتقا شاخص های درمان

30 تير 1399 ساعت 11:20

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بزرگترین مرکز مادر و کودک کشور در ایرانشهر برای ارتقا شاخص های درمان حوزه زنان و زایمان راه اندازی می شود.


به گزارش چهاربهاران به نقل از مفدا ایرانشهر، صبح امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به همراه معاون توسعه مدیریت، مدیر حراست و مدیر منابع فیزیکی دانشگاه از مراحل احداث و ساخت بزرگترین مرکز مادرو کودک کشور در ایرانشهر بازدید کردند.
دکتر محمد مهران امینی فرد در حاشیه بازدید از این مرکز ضمن تاکید بر تسریع در اتمام پروژه در گفت و گو با خبرنگار مفدا ایرانشهر اظهار داشت: این پروژه مهم تحولی عظیم در حوزه درمان جنوب شرق کشور پس از بهره برداری، مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی افزود: این بلوک زایمانی در حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارای 10 هزار متر در مجموع مجموع زیربنای دارد و در فاز اول این مرکز ۲۲ اتاق زایمان، به همراه اورژانس تخصصی زنان با زیربنای 2هزار مترمربع به زودی به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان داشت: این پروژه در حال حاضر در مرحله اجرای نمای بیرون، کاشی و سرامیک داخل و اجرای تاسیسات قرار دارد و تمام تلاش ما بر اتمام و بهره برداری این پروژه ملی تا پایان سال جاری است.
دکتر امینی فرد تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر، شاهد افزایش شاخص های کیفی در حوزه زنان و زایمان، کودکان و سلامت مادران باردار کشور به ویژه در جنوب شرق هستیم.
 


کد مطلب: 455474

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455474/بهره-برداری-فاز-اول-بزرگترین-مرکز-مادر-کودک-کشور-ایرانشهر-گام-بزرگ-دستگاه-سلامت-ارتقا-شاخص-های-درمان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir