۰
تحولی عظیم در انتظار حوزه درمان جنوب شرق کشور؛

بهره برداری از فاز اول بزرگترین مرکز مادر و کودک کشور در ایرانشهر/ گام بزرگ دستگاه سلامت برای ارتقا شاخص های درمان

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بزرگترین مرکز مادر و کودک کشور در ایرانشهر برای ارتقا شاخص های درمان حوزه زنان و زایمان راه اندازی می شود.
بهره برداری از فاز اول بزرگترین مرکز مادر و کودک کشور در ایرانشهر/ گام بزرگ دستگاه سلامت برای ارتقا شاخص های درمان
به گزارش چهاربهاران به نقل از مفدا ایرانشهر، صبح امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به همراه معاون توسعه مدیریت، مدیر حراست و مدیر منابع فیزیکی دانشگاه از مراحل احداث و ساخت بزرگترین مرکز مادرو کودک کشور در ایرانشهر بازدید کردند.
دکتر محمد مهران امینی فرد در حاشیه بازدید از این مرکز ضمن تاکید بر تسریع در اتمام پروژه در گفت و گو با خبرنگار مفدا ایرانشهر اظهار داشت: این پروژه مهم تحولی عظیم در حوزه درمان جنوب شرق کشور پس از بهره برداری، مرکز پایلوت سازمان بهداشت جهانی در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
وی افزود: این بلوک زایمانی در حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارای 10 هزار متر در مجموع مجموع زیربنای دارد و در فاز اول این مرکز ۲۲ اتاق زایمان، به همراه اورژانس تخصصی زنان با زیربنای 2هزار مترمربع به زودی به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان داشت: این پروژه در حال حاضر در مرحله اجرای نمای بیرون، کاشی و سرامیک داخل و اجرای تاسیسات قرار دارد و تمام تلاش ما بر اتمام و بهره برداری این پروژه ملی تا پایان سال جاری است.
دکتر امینی فرد تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز درمانی در ایرانشهر، شاهد افزایش شاخص های کیفی در حوزه زنان و زایمان، کودکان و سلامت مادران باردار کشور به ویژه در جنوب شرق هستیم.
 
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 455474
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *