۰
در آستانه «چهلمین سالگرد دفاع مقدس»؛

برگزاری مسابقه خاطره نویسی "قاب چهلم ایثار" ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت «چهلمین سالگرد دفاع مقدس» مسابقه خاطره نویسی "قاب چهلم ایثار" به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با همکاری مجمع تخصصی کانون های ادبی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.
برگزاری مسابقه خاطره نویسی "قاب چهلم ایثار" ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان
به گزارش چهاربهاران، تهمینه صالحیان در گفت و گو با خبرنگار مفدا ایرانشهر اظهار داشت: در آستانه «چهلمین سالگرد دفاع مقدس» و با هدف گرامیداشت این رویداد بزرگ تاریخی و حماسه جاودان جمهوری اسلامی ایران، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری مجمع تخصصی کانون های ادبی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مسابقه خاطره نویسی "قاب چهلم ایثار" را ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌کند.
وی افزود: این مسابقه در 2 بخش "خاطره نویسی رویدادهای دفاع مقدس و راهیان نور" ویژه کارکنان و اعضای هیئت علمی و "خاطره نویسی رویدادهای مرتبط با دفاع مقدس" و راهیان نور ویژه دانشجویان در پنج محور "نقش کادر درمان در دفاع مقدس"، "نقش زنان در دفاع مقدس"، "تاریخ شفاهی دفاع مقدس در راهیان نور"، "راهیان نور و حفظ ارزشهای دفاع مقدس"، " راهیان نور و تحول درونی" است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه از چهارشنبه 25 تیرماه لغایت 15 مردادماه است و آثار منتخب از اول شهریور الی 20 شهریور ماه توسط هیئت تخصصی داوری و نتایج نهایی در "هفته دفاع مقدس" اعلام می شود.
صالحیان در خصوص نحوه ارسال آثار و قالب مسابقه، بیان کرد: همه خاطرات باید دارای نام و نام خانوادگی، سن، نام دانشکده یا دانشگاه، شماره تلفن همراه به همراه زمان، مکان و راویان مشخص خاطره ها باشند و در قالب یک فایل پی دی اف(PDF) حداکثر هفت صفحه با فونت 12 ( B Nazanin) به ایمیل kanoon@behdasht.gov.ir  اداره کانون های وزار بهداشت ارسال کنند و حتما در قسمت موضوع ایمیل نام مسابقه " قاب چهلم ایثار" ذکر شود.
وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند جهت آشنایی بیشتر با شماره های 02181455556 و 02181455761 تماس حاصل نمایند.
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 455443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *