۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

سه واحد قلیان سرا متخلف در چابهار پلمپ شد/ بازرسان مرکز بهداشت آتش خانمان سور را خاموش کردند

عبدالرسول خدمتی از پلمپ سه واحد قلیان سرا متخلف توسط بازرسان مرکز بهداشت چابهار با هماهنگی مقامات قضایی خبر داد.
سه واحد قلیان سرا متخلف در چابهار پلمپ شد/ بازرسان مرکز بهداشت آتش خانمان سور را خاموش کردند
عبدالرسول خدمتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در راستای بازرسی های نامحسوس بازرسین بهداشت و محیط مرکز بهداشت شهرستان چابهار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف حساس، سه واحد قلیان سرا که به صورت مخفیانه و در ساعات پایانی شب بر خلاف پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا مشغول به فعالیت بودند، با هماهنگی مقامات قضایی و با همراهی پلیس اماکن پلمپ شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز جامعه به دلیل ویروس کرونا، استعمال قلیان به ویژه در شرایط کنونی خطر جدی برای سلامت افراد به ویژه جوانان و نوجوانان محسوب می شود.

رییس مرکز بهداشت چابهار ادامه داد: تاثیر مصرف محصولات دخانی منجر به تضعیف سیستم ایمنی و مستعد شدن بدن برای ابتلا به بیماری ها را افزایش می دهد.

وی تصریح کرد: توصیه می کنیم همشهریان با توجه به شیوع بیماری کرونا، افزایش احتمال انتقال فرد به فرد این بیماری، از حضور در مراکز پرتجمع جدا خودداری و برای رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی به ویژه هنگام خروج از منزل حتما برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده کنند.
 
خدمتی گفت: ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند هم افزایی و همکاری تمامی آحاد مردم و واحدهای صنفی است و سلامت جامعه باید در اولویت باشد.

وی تاکید کرد: شهروندان چابهاری می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت تماس حاصل نموده و مراتب را جهت پیگیری کارشناسان و اقدام جدی و به موقع آنها گزارش دهند.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 455402
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *