۰

ادعای سخنگوی کاخ سفید: «تلاش تاریخی دولت» آمریکا را در مبارزه با کرونا پیشتاز کرد

در حالیکه کرونا در آمریکا همچنان جولان می‌دهد، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید مدعی شد این کشور در مبارزه با این ویروس پیشتاز است.
ادعای سخنگوی کاخ سفید: «تلاش تاریخی دولت» آمریکا را در مبارزه با کرونا پیشتاز کرد
به گزارش چهاربهاران به نقل از روزنامه گاردین، در حالی که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۳ میلیون نفر عبور کرده است، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید مدعی شد کشورش در مبارزه با این ویروس پیشرو است.
«کایلی مک انانی» در نشست مطبوعاتی کاخ سفید مدعی شد: هیچ کس دوست ندارد شاهد ابتلای فردی در کشورمان به ویروس کرونا باشد. به همین دلیل دولت سخت تلاش می‌کند تا این مهم را محقق کند.
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به رغم قربانی شدن بیش از ۱۳۰ هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، از عبارت «تلاش تاریخی» برای توصیف اقدامات دولت دونالد ترامپ در مواجهه با این بحران انسانی استفاده کرد.
ادعای سخنگوی کاخ سفید در تعارض با اذعان مقامات بهداشتی آمریکا در خصوص کرونا عنوان شد. الکس ایزار، وزیر بهداشت آمریکا اخیرا درباره خارج از کنترل شدن شیوع ویروس کرونا هشدار داد. وی گفت: شرایط در حال بدتر شدن است. کور سوی امید برای کنترل شیوع ویروس کرونا در حال نابودی است. ما شاهد آن هستیم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.
همچنین آنتونی فائوچی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در آمریکا، در بحبوحه افزایش نگران‌کننده آمار مبتلایان جدید به کرونا و افزایش موارد بستری گفت: ما هنوز تا زانو در موج اول کرونا گیر کرده‌ایم.
واکنش کُند دولت آمریکا به ویروس کرونا که باعث شده این کشور با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، از لحاظ آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در رتبه اول جهان قرار گیرد، انتقادات بسیاری را علیه رئیس‌جمهور آمریکا و دولت وی برانگیخته است.
هم‌اکنون آمریکا با ۳ میلیون و ۴۰ هزار و ۸۳۳ نفر مبتلا، در صدر جدول کشور‌های آلوده قرار دارد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 455272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *