رییس باشگاه بارسلونا:

ماندگاری تک ستاره ماتادورها در بین آبی اناری ها/ مسی می‌ماند

16 تير 1399 ساعت 11:47

رییس باشگاه بارسلونا گفت: نمی‌خواهم جزییات را شرح دهم اما «لیونل مسی» به ما گفته که می‌خواهد در بارسا بماند.


به گزارش چهاربهاران به نقل از مفدا ایرانشهر، «جوزپ بارتومئو» رییس باشگاه بارسلونا در خصوص شایعات جدایی ستاره آرژانتینی از باشگاه، بیان داشت: نمی‌خواهم جزییات را شرح دهم زیرا تمرکز ما روی مسابقات و مذاکره با بازیکنان است اما مسی به ما گفته که می‌خواهد بماند و می‌خواهیم از حضور او بیشتر لذت ببریم. شکی نیست که او با بارسلونا ادامه می‌دهد. او بارها اعلام کرده که می‌خواهد فوتبالش را در بارسلونا خاتمه دهد.
وی در ادامه به انتقاد از داوری دیدار رئال مادرید و بیلبائو پرداخت و گفت: دیدار رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را دیدم. با اینکه دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم اما باید بگویم VAR آن گونه که نیاز است به فوتبال کمک نمی‌کند. شرایط همه مقابل VAR برابر نبوده و این مساله روی نتایج تاثیر گذاشته است زیرا تنها به نفع یک تیم عمل می‌کند. در همان ابتدا و زمانی که VAR معرفی شد ما با فدراسیون صحبت کردیم. این تکنولوژی باید به داور کمک کند اما در چند هفته گذشته همه مشاهده کردند که از آن به طور منصفانه استفاده نشده است.
بارتومئو درباره «کیکه ستین» سرمربی تیم فوتبال بارسا، گفت: شایعاتی که اطراف ستین وجود دارد غلط است و او تحت حمایت کامل ما قرار دارد. باید تا انتها بجنگیم. شب گذشته یک بارسلونای عالی دیدیم که بازیکنان از حضور در آن لذت می‌بردند. ریتم بازی خودمان را پیدا کردیم و باید آن را ادامه دهیم. 


کد مطلب: 455259

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455259/ماندگاری-تک-ستاره-ماتادورها-بین-آبی-اناری-مسی-می-ماند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir