۰

وزیر دفاع اسبق آمریکا: ترامپ توانایی اداره کشور را ندارد/ تمرکز او روی انتخابات است

وزیر دفاع اسبق آمریکا و رئیس کارکنان کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون به انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ پرداخت.
وزیر دفاع اسبق آمریکا: ترامپ توانایی اداره کشور را ندارد/ تمرکز او روی انتخابات است
به گزارش چهاربهاران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «لئون پانتا» وزیر دفاع اسبق آمریکا و رئیس کارکنان کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون گفت: دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا از مواجهه با بحران‌هایی که حل آن‌ها سخت است، خودداری می‌کند.
لئون پانتا گفت: عملکرد دونالد ترامپ بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما تاکنون دیده‌ایم. این نشان می‌دهد که وی توانایی اداره امور آمریکا را به عنوان رئیس‌جمهور ندارد و ممکن است کشور را با مشکل مواجه کند. این بحران، بحران بزرگی است ما امروز شاهد ابتلای ۴۱ هزار نفر دیگر به ویروس کرونا بودیم و من فکر می‌کنم که اظهارات دکتر فائوچی که گفته بود ممکن است به روزانه ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا در آمریکا برسیم کاملا درست است.
وی افزود رئیس جمهور ترامپ به جای آن که یک راهبرد ملی را برای مقابله با این بحران تدوین کند به شکل بسیار ساده‌ای تمام توجه خود را به انتشار پیام‌هایی در توئیتر درباره خرابکاری و مسائل دیگر متمرکز کرده است تا توجه‌ها را از بحران واقعی که با آن مواجه هستیم، منحرف کند.
پانتا تاکید کرد: به صراحت می‌گویم عملکرد ترامپ در برابر بحران به هیچ وجه خوب نیست. وی نمی‌خواهد با مسائلی که به راحتی برای وی قابل حل نیستند یا صرفا با انتشار پیام‌های توئیتری قابل حل نیستند مواجه شود. در نتیجه هم او تلاش می‌کند از هر مسئولیتی شانه خالی کند. وی بیشتر توجه خود را بر انتخابات متمرکز کرده است.
انتهای پیام/
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 455235
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *