فرمانده سپاه شهرستان چابهار خبر داد:

اجرای اولین مرحله کمک مومنانه اهدای خون در روستاهای چابهار

4 تير 1399 ساعت 9:32

محمدعلی پوراحمدیان گفت: به منظور کمک به بیماران نیازمند خون، بسیجیان روستاهای چابهار خون خود را اهدا کردند.


سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در حاشیه برنامه اهدای خون جمعی از بسیجیان حوزه های روستایی این شهرستان به خبرنگار چهاربهاران گفت: نظر به اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کمبود ذخایر بانک خون و ایجاد مشکل در امر خدمات امدادی و درمانی به هموطنان و با آمادگی همیشگی و همه جانبه بسیجیان در راستای تحقق کمک مومنانه بسیجیان در حرکتی خداپسندانه با اهدای خون در این امر مهم حضور پیدا کردند.
 
وی افزود:  با توجه به شیوع و گستردگی ویروس کرونا مشارکت مردم در اهدای خون کاهش پیدا کرده است اما بیمارانی چون بیماران تالاسمی همچنان به فراورده‌های خونی نیازمند هستند.
 
فرمانده سپاه چابهار تصریح کرد: بسیجیان همواره در برنامه‌هایی چون خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی حضور جهادی و فعال دارند امروز نیز با توجه به این‌که نیاز اورژانسی به خون است با اقدام جهادی خود همکاری لازم را انجام دادند.
 
وی گفت: حضور بسیج در تمام عرصه‌های مختلف و مهم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان‌دهنده حرکت‌های جهادی متعدد و بیشمار این قشر عظیم و لشکر الهی  که همیشه در همه صحنه ها حضور دارند.
 
پوراحمدیان با اشاره به اینکه بسیجیان این حوزه ها در حرکتی جهادی اقدام به اهدای خون کردند خاطرنشان کرد: اعلام آمادگی بسیجیان در مرحله اول در حوزه مقاومت بسیج شهید چمران نگور شهرستان دشتیاری و حوزه مقاومت بسیج دمپگ قابل ستودنی است و این بسیجیان در صورت لزوم و تقاضای اجرای مراحل بعدی اهدا خون را نیز دارند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 455111

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455111/اجرای-اولین-مرحله-کمک-مومنانه-اهدای-خون-روستاهای-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir