۰
مدیرآموزش و پرورش شهرستان کنارک:

پروژه مهر99 در راستای ایجاد فضای آموزشی با نشاط و علمی کلید خورد/ نگاه ما داشتن یک مدرسه مجهز و شاداب است

وسیم بلوچ گفت: پروژه مهر99 در شهرستان کنارک در راستای ایجاد فضای آموزشی با نشاط و علمی کلید خورد.
پروژه مهر99 در راستای ایجاد فضای آموزشی با نشاط و علمی کلید خورد/ نگاه ما داشتن یک مدرسه مجهز و شاداب است
وسیم بلوچ مدیر آموزش و پرورش کنارک در حاشیه برگزاری جلسه پروژه مهر 99 در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: هدف اصلی از اجرای پروژه مهر خلق یک سال تحصیلی با شکوه با زیر ساخت های مناسب و نگاه ویژه به مدرسه و ایجاد یک فضای آموزشی با نشاط و مهیج در کنار امکانات رفاهی و علمی به روز است.

وی افزود: با تقدیر و تشکر از زحمات همکاران، موفقیت پروژه مهر  را منوط به برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است و باید با ساماندهی نیروها، رسیدگی به فضاهای آموزشی و ثبت نام دقیق دانش آموزان با توجه به شرایط کنونی توجه خاصی شود.

مدیر آموزش و پرورش کنارک تصریح کرد: در زمینه عملیاتی کردن اهداف، برنامه ها و سیاست های وزارتی و استانی در خصوص پروژه مهر، نیازسنجی کامل و دقیق برنامه ها و اقدامات لازم الاجرا جهت پیگیری توسط مسئولین کارگروه ها برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده است.

وی ادامه داد: به جهت انجام و اجرای کامل فعالیت ها و برنامه ها، نظارت مستمر شورای معاونین بروی آنها انجام می شود تا این پروژه مهم و ملی با بازخورد و پیگیری دقیق در تمام برنامه ها به طور صحیح و خلاقانه به اتمام برسد.

بلوچ گفت: تمام عوامل اداری و مدیران مدارس باید با حساسیت در زمینه به حداقل رساندن چالش هایی که ممکن است در زمان بازگشایی مدارس با آن ها روبرو شویم، اقدامات لازم و جدی را انجام دهند تا در مهرماه بدون هیچگونه مشکلی پذیرایی دانش آموزان باشیم.

مدیرآموزش و پرورش کنارک خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش کنارک  این است که در کنار سایر بخش ها فضای مطلوب و آرامی را برای دانش آموزان و فرهنگیان در آغاز سال تحصیلی جدید مهیا و امسال متفاوت تر از سال های قبل رقم خورده شود.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 455110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *