آمادگی ۸۰ درصد پرستاران سیستان و بلوچستان برای خدمت به بیماران کرونایی

21 خرداد 1399 ساعت 13:51

شهناز کیخا گفت:۸۰ درصد پرستاران دارای شرایط این دانشگاه با لغو مرخصی‌های خود به طور داوطلبانه برای خدمات به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.


به گزارش چهاربهاران، شهناز کیخا مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت:۸۰ درصد پرستاران دارای شرایط این دانشگاه با لغو مرخصی‌های خود به طور داوطلبانه برای خدمات به بیماران کرونایی اعلام آمادگی کرده‌اند.
اواظهارداشت: مشارکت و کار گروهی پزشکان، پرستاران، کارشناسان آزمایشگاه و رادیولوژی، کارکنان خدماتی و پشتیبانی و همه دست اندرکاران سلامت عامل ارتقای خدمات کیفی به بیماران است.
او افزود: با توجه به اینکه پرستاران بیشترین زمان را در کنار بیماران می‌گذرانند و با تمام قوا سعی در خدمت بیماران هستند بنابراین توجه به این قشر و حمایت از آنان از ضروریات نظام سلامت است.
مدیر خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب و تغییر در روش‌ها و عادات زندگیمان با وجود بیماری کرونا هرچه زودتر بار مراجعه به بیمارستان‌ها از مبتلایان به این بیماری کمتر شود و کادر درمانی بویژه پرستاران دچار خستگی مفرط و فرسایش نشوند و بتوانند علاوه‌بر خدمت رسانی به بیماران همانند گذشته در کنار خانواده‌هایشان زندگی معمول خود را ادامه دهند.
انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران جوانان


کد مطلب: 455083

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/455083/آمادگی-۸۰-درصد-پرستاران-سیستان-بلوچستان-خدمت-بیماران-کرونایی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir