۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خبر داد:

پلمپ 13 واحد صنفی در طرح تشدید سلامت رمضان در چابهار/ برخورد با واحد های صنفی در صورت رعایت نکردن پروتکل بهداشتی

عبدالرسول خدمتی از پلمپ 13 واحد صنفی در طرح تشدید سلامت رمضان در شهرستان چابهار خبر داد.
پلمپ 13 واحد صنفی در طرح تشدید سلامت رمضان در چابهار/ برخورد با واحد های صنفی در صورت رعایت نکردن پروتکل بهداشتی
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: طی بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان چابهار در طرح سلامت رمضان، 13 واحد صنفی شامل پارچه فروشی، آرایشگاه، ابزار آلاتی که پیش تر هشدار های بهداشتی را دریافت کرده بودند و نسبت به رفع نواقص اقدام نکرده بودند با دستور قضایی پلمپ شدند.

وی افزود: در طرح سلامت ماه مبارک رمضان، 1322 بازدید از اماکن عمومی، مراکز عمده فروشی مواد غذایی و سایر مراکز و اصناف بعمل آمده که در این بازدید ها واحدهای صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و پرروتکل های کووید-19 پلمپ شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های واحدهای صنفی به صورت محدود مجاز بوده است لذا با استفاده از ظرفیت بازرسان فعال نسبت به بررسی واحدهای صنفی که اجازه فعالیت را دارند به صورت روزانه اقدام می‌شود و در صورتی که واحد صنفی مسائل بهداشتی را رعایت نکن متخلف شناخته شده و بر اساس قانون با این واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.

تیم های بازرسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت شهرستان چابهار در دو شیفت صبح و عصر مشغول نظارت موارد بهداشتی و پروتکل های کویید-19 در محیط کار و اصناف هستند.

خدمتی خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند گزارشات تخلفات بهداشتی در اماکن عمومی و محیط کار را از طریق سامانه 190 به بازرسین ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 455011
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *