۰

قرارگاه خاتم الانبیا نقش مهمی در بخش زیرسازی سیستان و بلوچستان دارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران گفت: این قرارگاه نقش مهمی در بخش زیرسازی سیستان و بلوچستان دارد و طرح‌های مهمی را در این استان اجرا و دنبال می‌کند.
قرارگاه خاتم الانبیا نقش مهمی در بخش زیرسازی سیستان و بلوچستان دارد
به گزارش چهاربهاران، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران در حاشیه سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهارد کرد: فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح و در حال انجام سیلوی غلات و اتوبان از این بندر تا کنارک هستیم.
او  ادامه داد: در حوزه فرودگاه چابهار کار شروع شده و یک سری مقدمات و مجوزهای لازم در حال پیگیری است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران بیان کرد: در بخش ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با همکاری وزرات بهداشت شروع کردیم که نیازمند همکاری بیشتر از سوی این وزراتخانه برای واگذاری املاک است.
او  تصریح کرد: انتقال گاز در سیستان و بلوچستان با سرعت در حال انجام است و بسیار پروژه‌های دیگر از جمله برنامه‌های قرار گاه خاتم الانبیا در این استان است.
سردار محمد در ادامه به پروژه مهم راه آهن چابهار - زاهدان اشاره کرد و افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کشور است که کریدرو شمال به جنوب و بخشی از طرح« یک کمربند یک جاده» را به هم متصل می‌کند.
او  با بیان اینکه برای تسریع و تکمیل این پروژه هر ماه بیش‌از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است خاطرنشان کرد: با توجه به عدد سنگین اعتباری، تخصیص مناسب هزینه باعث سرعت بیشتر این پروژه خواهد شد که توافقات خوبی در این مورد انجام شده است.
معاون رییس جمهوری به منظور بازدید از راه آهن چابهار - زاهدان به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.وی همچنین به منظور افتتاح چندین واحد مسکن محرومان به ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد.
در این سفر سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نوبخت را همراهی می‌کند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 454995
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *