۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار:

شعار روز قدس در مساجد نباید فراموش شود

مولوی عبدالرحمن دوستی گفت: بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و وظیفه هر مسلمان این است که راه مقاومت و جهاد را پیش بگیرد و شعار روز قدس در مساجد نباید فراموش شود.
شعار روز قدس در مساجد نباید فراموش شود

 
مولوی عبدالرحمن دوستی، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس را نداریم اما این روز را نباید به عنوان یک روز مقدس فراموش کنیم، در مساجد به همان کیفیت که نماز برپا می داریم، نباید شعار روز قدس را فراموش کنیم.

وی در رابطه با ارزش بیت المقدس ادامه داد: حرمت و قداست قبله اول مسلمین با کعبه مکرمه مساوی است به این خاطر که از نظر قرآن کعبه مکرمه و بیت‌المقدس محور وحدت مسلمین هستند از این نظر بود که یهودی‌ها در صدد بودند که ما در این مورد چه کار می‌کنیم.

وی افزود: بیش از ۷۰ سال از اشغال فلسطین می‌گذرد و وظیفه هر مسلمان این است که راه مقاومت و جهاد را پیش بگیرد بعد از انقلاب امام خمینی (ره) این اندیشه را از اهداف مهم هر مسلمان قرارداد و مسلمانان با تبعیت از این اندیشه بر علیه صهیونیست شعار می‌دادند و اکثر جهان را به لرزه درآوردند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در خصوص عدم حمایت برخی کشور ها از فلسطین گفت: حکام برخی کشورهای مسلمان دست نشانده غرب هستند از این نظر آن کشورها نتوانستند کاری کنند و عمده اصلی عدم حمایت نبودن وحدت بین مسلمین است و بهترین راه مقابله با اسرائیل ،مقاومت و جهاد است باید راه مقاومت را ادامه بدهیم همان جهادی که خداوند مطرح کرده است.
 
وی ادامه داد: مسلماً این یک امر واضحی است که خود غربی ها رژیم صهیونیستی اسرائیل را ایجاد کرده‌اند که اگر تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی را بررسی کنیم و انگلیسی ها بیت المقدس را به عنوان پایتخت یهودیت انتخاب کردند.
 
مولوی دوستی گفت: اسرائیل دست‌نشانده غربی ها است برای همین است که غربی‌ها از اسرائیل حمایت می‌کنند یهود بدون حمایت غربی‌ها حکومتش را حتی یک روز هم نمی تواند استمرار دهد، همانطور که خدا در قرآن می فرماید اینها بزدل ترین فرد جهان هستند در نتیجه ما باید وحدت داشته باشیم و راه مقاومت را ادامه بدهیم.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 454969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *