۰
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار:

برخورد قانونی با صاحب خانه هایی که بدون کسب مجوز منزل اجاره دادند

عبدالحمید بلوچ زاده گفت: با ۵ نفر از افرادی که در ایام نوروز منزل به مسافرین اجاره می دادند، برخورد قانونی شد و از شهروندانی که این افراد سودجو را معرفی کردند تشکر و قدردانی شدند.
برخورد قانونی با صاحب خانه هایی که بدون کسب مجوز منزل اجاره دادند
عبدالحمید بلوچ زاده؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به تصمیمات کار گروه کرونا در خصوص عدم سفر و ماندن در خانه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، این اداره هیچ مجوزی برای اجاره شبانه منزل در چابهار صادر نکرده است و کسانی که مبادرت به اجازه منزل شبانه به مسافرین می کنند غیر مجاز است.

وی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در شهرستان چابهار، اجاره منزل شبانه توسط ستاد مبارزه با کرونای شهرستان چابهار ممنوع اعلام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چابهار با بیان اینکه در چند روز گذشته از برخورد قانونی با افرادی که بدون کسب مجوز منزل اجاره می دهند و کمپ برپا می کنند خبر داده بود افزود: با ۵ نفر از افرادی که در ایام نوروز منزل به مسافرین اجاره می دادند، برخورد قانونی شد.
 
وی تصریح کرد: از شهروندان مسئولیت پذیری که افراد سود جو و منفعت طلبی که با اجاره منزل باعث تشویق هموطن ها به سفر به چابهار و به خطر افتادن جان شهروندان می شوند، به اداره میراث فرهنگی معرفی کردند، تشکر و قدر دانی شد.
 
بلوچ زاده گفت: با تمام افراد سود جویی که در ایام نوروز منزل اجاره می دهد برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار خاطرنشان کرد: تمامی مراکز خدمات گردشگری از جمله هتل ها، مسافرخانه ها، بوم گردی های روستایی و رستوران های بزرگ شهر تعطیل و هیچ خدماتی به گردشگران و مسافران داده نمی شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 454756
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *