در گفت وگو با یک کارشناس سیاسی مطرح شد:

اعتماد به نیروی داخلی رمز موفقیت ایران در مقابله با کرونا

15 اسفند 1398 ساعت 12:35

یعقوب کریمی گفت: اعتماد به نیروی جوان و رشد تکنولوژی در داخل کشور یکی از عوامل مهم موفقیت در سیستم بهداشت و درمان ایران است.


یعقوب کریمی؛ کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به تلاش های موفقیت آمیز ایران و ثبت بیشترین آمار تعداد بهبود یافتگان بعد از چین در جهان بیان کرد: اعتماد به نیروی جوان و رشد تکنولوژی در داخل کشور یکی از عوامل مهم موفقیت در سیستم بهداشت و درمان ایران است که البته بدون توجه به هیاهوهای خارج از کشور این موفقیت ها در حال انجام است.
 
وی افزود: تلاش شبانه روزی و جهادی نیروهای حوزه سلامت که با این بیماری درگیر هستند وجه تشابه زیادی با دوران هشت سال دفاع مقدس دارد که از جان و دل تلاش می کنند.
 
وی ادعان کرد: در حوزه سلامت همینطور که شاهد هستیم خیلی از افراد گرفتار این بیماری می شوند و بعضا جان خود را از دست می دهند ولی همرزمان آنان دست از تلاش برنمی دارند و این یعنی اعتماد به نیروی داخلی و جوانان و دل بریدن از کسانی که قدرت در دست آنها است.
 
کریمی تصریح کرد: علیرغم جنگ روانی رسانه های معاند برای بحرانی جلوه دادن شرایط کشور، شاهد آنیم که همکاری و همدلی ملت در هر صحنه ای مانع اجرای اهداف شوم دشمنان شده و در این شرایط نیز همه اقشار پای کار هستند که این امر نشان از کنترل مناسب بیماری در کشور دارد.
 
این کارشناس سیاسی گفت: تلاش دشمنان دلسرد کردن مردم از نظام است؛ ملت ایران با درایت، آگاهی و بصیرتی که دارند به این نتیجه رسیده اند که دشمن هیچ وقت خیر و صلاح آنان را نمی خواهد.
 
وی با اشاره به دلسوزی های مشکوک غرب برای ملت ایران گفت: تاکنون ملت و کشور ایران به این دلسوزی نیازی نداشته و نخواهند داشت، رمز موفقیت این ملت در یکدلی و در کنار هم بودن، است.
 
کریمی خاطر نشان کرد: رسانه های معاند با عدم اطلاع رسانی شفاف از آمار مبتلایان به این بیماری در کشورهای خود؛ سعی در ایجاد ترس و دلهره بین مردم ایران دارند تا از این طریق با انجام عملیات روانی به اهداف شوم خود نائل شوند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 454736

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454736/اعتماد-نیروی-داخلی-رمز-موفقیت-ایران-مقابله-کرونا

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir