۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

فعالیت ۲۹۹شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه چابهار/ حضور پنج هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات

رحمدل بامری گفت: ۲۹۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۱۷ شعبه ثابت و ۱۸۲ شعبه سیار در حوزه انتخابیه چابهار در روز دوم اسفندماه پیش‌بینی شده است.
فعالیت ۲۹۹شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه چابهار/ حضور پنج هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات
رحمدل بامری؛ فرماندار ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه انتخابات در تمام شعب شهرستان به صورت آنلاین و الکترونیکی برگزار می‌شود، بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چابهار در نظر گرفته شده است.
 
وی به حضور پنج هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: پنج هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر و قصرقند بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان چابهار ادامه داد: امکان رای تکراری، به سن قانونی نرسیده، شناسنامه جعلی و متعلق به دیگری و فوتی در این انتخابات هرگز وجود ندارد و می‌توان گفت علاوه‌بر این شروع و تجمیع انتخابات هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی گفت: برای افراد واجد شرایط شناسنامه و کارت ملی و یا شناسنامه‌ای که کدملی داشته باشد الزامی و پس از احراز هویت می‌تواند رای خود را به صندوق بیندازند.

بامری اظهار کرد: ۲۱ نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ٢۴ بهمن تبلیغات انتخاباتی خود را در شهرستان‌های چابهار، کنارک و قصرقند آغاز و هشت صبح امروز به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغاتی و تخلفات احتمالی نامزدها توسط کمیته‌های انتخاباتی تا الان به دقیق رصد شده است تصریح کرد: کمیته‌های پیشگیری از تخلفات، اجرایی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فناوری و پشتیبانی در فرمانداری چابهار برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات از چندین روز قبل تشکیل و فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه دادند.
 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: هرچه انتخابات با شکوه تر برگزار شود مطالبه‌گری نمایندگان بیشتر و این باعث عزت و قدرت و امنیت در کشور خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 454699
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *