۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

رای اولی جشن تکلیفی سیاسی جهت انتخاب و حضور آگاهانه در انتخابات است

رحمدل بامری گفت: رای اولی ها که در واقع اولین جشن تکلیفی سیاسی خود را تجربه می کنند بسیار سرنوشت ساز است.
رای اولی جشن تکلیفی سیاسی جهت انتخاب و حضور آگاهانه در انتخابات است
رحمدل بامری؛ فرماندار ویژه شهرستان چابهار در همایش رای اولی ها در انتخابات، ضمن تبریک به رای اولی ها بر فراهم کردن بستر مناسب جهت حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در رویداد مهم و سیاسی پیش رو تاکید و بیان کرد: این یک جشن بزرگ تکلیف سیاسی برای شما نقش آفرینان ایران فرداست، فردایی که امروز ثبات امنیت و توسعه و هر آنچه شاهد تحولات اثربخش آن در کشور عزیزمان هستیم را مدیون پافشاری ها و ایثارگری هایی هستیم که از گذشته تاکنون بر جای مانده است.

وی افزود: رای اولی ها اولین حضور سیاسی خود را تجربه می کنند که بسیار سرنوشت ساز است و در واقع حق انتخاب و حضور آگاهانه شما در مدیریت جامعه است.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: با مشارکت حداکثری و اولین حضور در این جامعه سیاسی دشمن را مایوس می کنید چرا که رای شما همچون تیری سنگین و سهمگین بر قلب همه کسانی است که نمیتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقام اولین ها ببینند. 

وی گفت: دانش آموزانی که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند، نقش اثرگذاری در پرشور شدن این رویداد مهم سیاسی بر عهده دارند و می‌توانند با ترغیب والدین خود، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.

بامری خاطرنشان کرد: حضوری که می تواند ما را به فردای بهتر هدایتگر باشد و آن نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه های مدیریتی کشور است.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 454695
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *