مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

۲۴ پروژه دریایی و بندری هدیه سازمان بنادر و دریانوردی به سیستان و بلوچستان در دهه فجر/ ایجاد فرصت اشتغال برای بیش از ۱۰۰۰ نفر

20 بهمن 1398 ساعت 8:09

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری در چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی در بندر چابهار خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب؛ حضرت امام خمینی (ره) و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ پروژه دریایی و بندری با ارزش ۴ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد فرصت اشتغال برای ۱۰۰۲ نفر از برنامه‌های این اداره کل در ایام ا... دهه فجر است.

وی افزود: آغاز عملیات احداث مخازن ذخیره سازی گاز مایع LPG به روش B.O.T با سرمایه گذاری هزار و ۴۲۰ میلیارد ریالی و ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۴۵ نفر و عملیات ساخت ۲ باب مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی به روش B.O.T با هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۲۴۰ شغل از جمله این پروژه هاست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه رادیویی سواحل استان در باند VHF با ایجاد ۶۰ فرصت اشتغال اظهار کرد: با اتمام این پروژه پوشش رادیویی خطوط ساحلی جنوب شرق کشور جهت ارائه خدمات ایمنی و نجات به شناور‌ها تکمیل می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی سیستم جدید شبکه اطفای حریق بندر شهید کلانتری و شبکه آبیاری قطره‌ای بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و کوی مسکونی بندر با اشتغال ۹۵ نفر خبر داد و اضافه کرد: انبار ترانزیت ۱۰ هزار مترمربعی طرح توسعه بندر شهید بهشتی و داکینگ ۳ فرورند شناور خدماتی در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی تعمیرات اساسی منجر به PM سه انبار در بندر شهید بهشتی، تعمیرات اساسی منجر به PM شش هزار متر مربع ابنیه در بندر چابهار و خرید و نصب دکل‌های مخابراتی و عملیاتی در سطح بنادر تابعه استان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بهره برداری از قایق ویژه گشت دریایی یگان حفاظت سواحل استان، خرید، حمل و تحویل ۶ فروند بویه و علائم کمک ناوبری، تعمیرات اساسی و راه اندازی جرثقیل‌های ساحلی، راه اندازی ۴ دستگاه دیزل ژنراتور پورتابل، افتتاح راه بند‌های امنیتی بندر شهید بهشتی و ... را از دیگر پرژوه‌های دریایی و بندری استان در دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 454686

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454686/۲۴-پروژه-دریایی-بندری-هدیه-سازمان-بنادر-دریانوردی-سیستان-بلوچستان-دهه-فجر-ایجاد-فرصت-اشتغال-بیش-۱۰۰۰-نفر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir