۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضامن اقتدار کشور است/ شرکت در راهپیمایی پاسخ تمام توطئه های دشمن را خواهد داد

حجت الاسلام سید محمد موسوی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن ضمن ناامیدی دشمنان منجر به ارتقای استحكام نظام اسلامی و ضامن اقتدار کشور خواهد شد.
حضور در راهپیمایی 22 بهمن ضامن اقتدار کشور است/ شرکت در راهپیمایی پاسخ تمام توطئه های دشمن را خواهد داد
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به خدمات، برکات و دستاوردهای چهار دهه انقلاب که چشمگیر بوده است بیان کرد: دستاوردهای انجام شده در دوران بعد انقلاب به اندازه ای است که به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران قبل از آن نیست، ایران در دوران رژیم پهلوی نه تنها هیچگونه پیشرفتی نداشت بلکه به دلیل وابستگی به بیگانگان در حال پسرفت بود.
 
وی با اشاره به خشم دشمنان از ملت ایران افزود: کشورها و ملت های دنیا برای مقابله با استکبار جهانی از انقلاب ایران الگو می گیرند و همین امر سبب خشم و عصبانیت دشمنان شده است.
 
امام جمعه چابهار ادامه داد: دشمنان در چهل سالی که گذشت از هیچ تلاش و اقدامی برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت نظام و انقلاب دریغ نکرده اند و امروز نیز در چهل و یکمین سالگرد انقلاب همچنان در جنگ اقتصادی و سیاسی با ایران هستند ولی در این جنگ دشمنان انقلاب هستند که شکست خواهند خورد.
 
حجت الاسلام موسوی در ادامه حضور مردم در صحنه‌های مختلف را یکی از رمز‌های پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: همانطور که مردم همیشه و در همه صحنه ها در کنار انقلاب و نظام خود بوده اند، مسئولان هم باید برای رفع مشکلات مردم بیش ازپیش تلاش کنند.
 
وی با اشاره به خیال پردازی‌های استکبار جهانی افزود: از سال گذشته آمریکایی‌ها تلاش کردند که ما نخواهیم گذاشت ملت ایران به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برسد، اما به کوری چشم آنان ما درحال گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این خیال باطل را باید فراموش کند و مردم امسال پرشورتر از همه سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.
 
خطیب جمعه چابهار با دعوت مردم به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن ضمن ناامیدی دشمنان منجر به ارتقای استحكام نظام اسلامی وافزایش ضریب امنیت ملی خواهد شد.

انتهای پیام/
 
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 454680
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *