۰

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها در چابهار

سعید ریگی گفت: به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها با همکاری محیط‌زیست و موسسه موج و مرجان و با شعار "از بین رفتن تالاب‌ها برابراست با از بین رفتن تنوع زیستی" برنامه‌های متنوعی در چابهار برگزار شد.
اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت روز جهانی تالاب‌ها در چابهار
سعید ریگی، مدیر محیط‌زیست سازمان منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: برگزاری مسابقات رنگ‌آمیزی، مسابقات نقاشی با موضوع پرندگان و حیوانات تالابی، مسابقه انشانویسی، مسابقه دلنوشته ای به مدیر محیط‌زیست و جشنواره تالاب‌ها لکه‌های حیاط ازجمله برنامه‌های بزرگداشت روز جهانی تالاب‌ها در چابهار بوده‌اند.

وی با اشاره به آشنایی دانش آموزان با تالاب افزود: این برنامه‌ها به‌منظور آشنایی دانش آموزان با مزیت‌های زیست‌محیطی تالاب‌ها و نقش آنها در اکوسیستم منطقه در سه مدرسه سطح شهرستان چابهار برگزار شد.

وی با بیان اینکه محیط زیست نقش مهمی در زندگی بشر دارد ادامه داد: با توجه به اینکه چابهار جایگاه ویژه ای در جنوب شرق کشور به لحاظ زیست محیطی دارد می طلبد تا در سالم نگه داشتن آن کوشش کرد.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی تالاب‌ها سالیانه در تاریخ دو فوریه برگزار می‌شود، این روز در دوم فوریه ۱۹۷۱ در ایران در کنوانسیون رامسر به امضا رسید.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 454676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *