در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی چابهار با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی

12 بهمن 1398 ساعت 16:44

حجت الاسلام والمسلمین علی دین پرور گفت: خون شهیدان، عامل بقا و ماندگاری نظام اسلامی است همه مدیون خون شهدا بوده و باید همواره در مسیر اهداف این سلحشوران حرکت همراه با بصیرت داشته باشند.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین علی دین پرور مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در مراسم تجدید بیعت با شهدا که با حضور اساتید و دانشجویان در ۴۱ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل شهدای گمنام دانشگاه برگزار سد در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی و لزوم پاسداشت انقلاب اسلامی افزود: نسل های آینده باید ادامه دهنده راه شهدا باشند که این مهم انقلاب را از توطئه های مختلف حفظ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای حضرت امام خمینی (ره) مشخص بود که به ما کلمه "ما می توانیم" را، آموخت و در عمل نشان دادند و همواره تاکید داشتند که شما می توانید با توکل بر خدا، با دست خالی کارهای بزرگی را انجام دهید و خداوند افرادی را که اهل مقاومت و ایستادگی باشند را یاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر حضور و مشارکت افراد دلسوز و پایبند به نظام و انقلاب در امورات مهم کم رنگ شود این انقلاب نیز همانند تمام انقلاب های دیگر، به حاشیه خواهد رفت و امروز به برکت خون مقدس شهدا و رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب شاهد هستیم انقلاب اسلامی از گرداب هایی پرپیچ و خم، با اقتدار و سربلندی خارج می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دین پرور ادامه داد: باید کارهایی که در قبال آنها مسوولیت داریم را به درستی انجام دهیم و قانون را بصورت کامل اجرا کنیم و هرچقدر که می توانیم نسل جدید را با آرمانهای امام و انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو باید با شناخت درست، افرادی را انتخاب کنیم که روحیه استکبار ستیزی و مستضعف نوازی داشته باشند و از انتخاب افراد وابسته که بخواهند دست به سمت استکبار جهانی دراز کنند پرهیز شود.

در ادامه، دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه ضمن قرائت فاتحه و عطر افشانی، با آرمان های شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454651

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454651/تجدید-میثاق-دانشگاهیان-دانشگاه-دریانوردی-چابهار-شهدا-آرمانهای-انقلاب-اسلامی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir