۰

ارتقای زیرساخت های محورها و آبرسانی بهداشتی به مناطق سیل زده در اولویت اصلی قرار دارد

رحمدل بامری گفت: ساخت راه های روستایی، ایجاد آب بهداشتی در دسترس در دشتیاری و اشتغالزایی از مهم ترین نیازهای مردم سیل زده در چابهار می باشد.
ارتقای زیرساخت های محورها و آبرسانی بهداشتی به مناطق سیل زده در اولویت اصلی قرار دارد
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در دیدار با مدیر عامل فروشگاهای زنجیره ای اتکا کشور که صبح امروز در دفتر فرمانداری برگزار شد افزود: مسائل و مشکلات مربوط به مناطق سیل زده شهرستان توسط مسئولین ارشد کشور به صورت کتبی و حضوری مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است و امیدواریم با ارتقای زیرساخت ها بتوان قدم مهمی برای مردم برداشت.

وی با بیان اینکه مشارکت جمعی در سیل اخیر حائز اهمیت بود تاکید کرد: ساماندهی و اعزام اکیپ های مختلف و حضور مدیران دستگاههای اجرایی با هدف بررسی مشکلات مردم سیل زده در سطح بخش دشتیاری از اقدامات تاثیرگذاری بود که جا دارد از تلاش های اعضای شورای اداری و شورای تامین برای خدمات رسانی بهتر به مردم این منطقه قدردانی کرد.

بامری ادامه داد: هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان برای اعزام چند فروند بالگرد با توجه به اینکه اکثر مسیرهای ارتباطی این منطقه بر اثر سیل و سیلاب بسته شده بود تنها راه امداد رسانی هوایی و یا استفاده از قایق میسر می شد باعث شد تا دسترسی و کمک رسانی سخت تر شود.

وی تشریح کرد: خوشبختانه صبوری مردم این مناطق باعث شد تا کمک رسانی ها با نظم و بسیار کیفی انجام شود به طوری که روستاییان در نهایت مشکلات کاملا صبورانه و خونسرد در دیدار با امدادگران برخورد می کردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین بلند مرتبه کشوری در خصوص ارتقای معیشت مردم بالاخص در جهت افزایش شاخص های بهداشتی، آموزشی و اشتغال پس از آبرسانی و ساخت راههای ارتباطی با تلاش و همت قوی برخورد کنند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 454636
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *