۰
فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خدمت رسانی تیم های واکنش سریع بهداری سپاه در مناطق سیل زده

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تیم های واکنش سریع بهداری سپاه پاسداران با تجهیزات کامل در منطقه حضور دارند تا با خدمت رسانی به مردم عزیز از رنج آنان بکاهند.
خدمت رسانی تیم های واکنش سریع بهداری سپاه در مناطق سیل زده
به گزارش چهاربهاران، سردار احمد اخوان در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده و حضور تیم های بهداشتی در مناطق سیل زده گفت: عملکرد مثبت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار چه پیش از وقوع حادثه و چه پس از بحران قابل تقدیر است.
 
وی افزود: تیم های واکنش سریع بهداری سپاه پاسداران با تجهیزات کامل در منطقه حضور دارند تا با خدمت رسانی به مردم عزیز از رنج آنان بکاهند.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران خادم مردم در تمامی بحران ها و حوادث است ادامه داد: با تکیه بر نیروی مردمی و توان سپاه و همکاری شبکه بهداشت و درمان چابهار، وضعیت بهداشتی و همچنین درمان بیماران و حادثه دیدگان را با سرعت بیشتری دنبال خواهیم کرد.
 
وی گفت: در حال حاضر بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه پلان با تجهیزات کامل و اتاق عمل مجهز در حال ارائه خدمت است.
 
حسین بر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار نیز با بیان اینکه خدمات سپاه در این شرایط بحرانی بسیاری از مشکلات را به حداقل رسانده است افزود: ۱۱ تیم از سوی این شبکه به مناطق اعزام شدند و امیدواریم با همکاری سپاه پاسداران و تیم های مجهز اعزام شده به زودی شاهد وضعیت پایداری در زمینه سلامت مردم باشیم.
 
در پایان این دیدار تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی دکتر محمود حسین بر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار به سردار اخوان اهدا شد.

 سردار احمد اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور بازدید از مناطق سیل زده و روند امداد رسانی به این مناطق به چابهار سفر کرده بود با دکتر محمود حسین بر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار کرد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 454601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *