۰

نظارت ویژه واحد ها بر قیمت ماهی، گوشت گرم و بازار میوه چابهار

علی رضا میر گفت: واحدهای صنفی مکلف به درج قیمت کالاها می باشنذ و لازم است بازرسی های بازار ماهی، گوشت گرم و میوه و تره بار با دقت بیشتری انجام شود.
نظارت ویژه واحد ها بر قیمت ماهی، گوشت گرم و بازار میوه چابهار
علی رضا میر، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: بررسی و پایش نرخ‌ماهی، نرخ تره و بار در کنار نحوه توزیع کالاهای تنظیم بازار من جمله مهمترین وظیفه واحد های نظارتی این شهرستان می باشد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن مسائل بهداشتی واحدهای صنفی و خبازی ها افزدد: این مورد با جدیت بیشتری رصد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد می شود تا هیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

معاون توسعه فرمانداری چابهار با اشاره به دلایل افزایش قیمت ماهی در روزهای اخیر ادامه داد: تدابیری اندیشیده شده تا کلیه افرادی که در سوله های عرضه ماهی فعالیت می کنند نسبت به استفاده از روپوش هنگام کار اقدام نمایند قیمت ماهی توسط اتحادیه تعیین و نظارت شود و گزارش قیمت روزانه ماهی به دبیر خانه اعلام شود.

وی در خصوص رفاه توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم تاکید کرد: همواره توزیع شکر و برنج تنظیم بازار رصد می شود و شکر تنظیم بازار، علاوه بر مباشرین داخل شهر در سطح روستاها نیز توزیع خواهد شد.

میر تصریح کرد: طی جلسات برگزار شده تدابیری اندیشیده شده است تا با توجه به تامین و عرضه گوشت گرم گوسفندی داخلی و عرضه با قیمت مناسب موضوع به مردم و کارکنان دولت اعلام شود و اطلاع رسانی توزیع کالا های اساسی از رسانه ها، شبکه های اجتماعی و نصب بنر انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار میوه و تره و بار و فروشگاههای زنجیره‌ای در دستور کار واحد های نظارتی قرار گرفته است تا از هر گونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 454556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *