۰

دعوت همگانی از مردم چابهار و کنارک برای شرکت در مراسم ۹ دی/ نهم دی تبلور تلفیق دو رکن امامت و امت بود

غلامرضا آرامش گفت: مراسم ۹ دی در شهرستان چابهار ساعت ۹ صبح با حضور همه اقشار مردمی و مسئولان به منظور گرامیداشت فتنه ستیزی و حمایت قاطع از اهداف والای انقلاب برگزار می شود.
دعوت همگانی از مردم چابهار و کنارک برای شرکت در مراسم ۹ دی/  نهم دی تبلور تلفیق دو رکن امامت و امت بود
غلامرضا آرامش، جانشین سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: خروش انقلابی ملت بزرگ ایران در ۹دی ۸۸ حماسه ای چنان بزرگ را آفرید که دشمنان را بیش از پیش در باتلاق نومیدی و شکست فرو برد.

وی با اشاره به برگزاری همه ساله این مراسم افزود: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در چابهار همچنین با سخنرانی حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در مسجد امام حسین (ع) ساعت ۹ صبح فردا برگزار می‌شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چابهار ادامه داد: تبیین حماسه ۹ دی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این مسئله باید در تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و ادارات اجرایی شود.

وی تاکید کرد: آمریکا در اغتشاشات به صورت برنامه ریزی شده قصد نابودی نظام الهی جمهوری اسلامی را داشت اما مردم با بصیرت ایران این فتنه را در هم شکستند و با حضور با شکوه در یوم الله ۹ دی نیز کمر فتنه را در هم می‌شکنند.

آرامش در پایان خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق مردم ولایتمدار چابهار و ایران اسلامی با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری و عبور از فتنه ها است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 454530
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *