راه اندازی ۵۸ واحد صنعتی در سیستان وبلوچستان

5 دی 1398 ساعت 8:56

معاون امورصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان از راه اندازی ۵۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹۹۲ میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه در استان خبرداد.


به گزارش چهاربهاران، مسعود قائنی  معاون امورصنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۱۳۹۸ تعداد ۵۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۹۹۲ میلیارد ریال و اشتغال ۵۱۲ نفر در استان راه اندازی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۷ درصد و از نظر سرمایه گذاری ۱۹ درصد و از نظر اشتغال ۱۰ درصد رشد داشته است.
او  ادامه داد: عمده سرمایه گذاری‌های انجام شده در زمینه ایجاد واحد‌های تولیدی شستشو و دانه بندی شن و ماسه، انواع پروفیل، انواع ملحفه و تشک، آسفالت، کولرگازی، فیلترهوا، دستمال بهداشتی بوده است.
قائنی در پایان، ابراز داشت: بیشترین واحد‌های بهره برداری شده مربوط به شهرستان زاهدان با ۲۴ فقره و ایرانشهر با تعداد ۶ فقره، سیب و سوران با تعداد ۵ فقره، هامون با تعداد ۴ فقره، نیمروز با تعداد ۴ فقره، سراوان با تعداد ۴ فقره، چابهار با تعداد ۳ فقره، خاش با تعداد ۲ فقره، کنارک با تعداد ۲ فقره و شهرستان‌های زابل، سرباز، میرجاوه و نیکشهر هر کدام با تعداد یک فقره در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 454515

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/454515/راه-اندازی-۵۸-واحد-صنعتی-سیستان-وبلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir