۰

موج دوم بارندگی در سواحل چابهار و کنارک طی دو روز آینده /شناورهای صیادی به دریا نروند

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: از اواخر وقت امروز تا پنج شنبه شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید در سواحل و دریای عمان به همراه مواج و متلاطم شدن دریا پیش بینی می شود.
موج دوم بارندگی در سواحل چابهار و کنارک طی دو روز آینده /شناورهای صیادی به دریا نروند
محمد رضا سالاری فنودی در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: سه شنبه شب تا بامداد پنج شنبه رگبار و رعد و برق، احتمال تگرگ، تند باد لحظه ای درمناطق مرکزی، جنوب، برخی نقاط سواحل و دریای عمان، سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر و متلاطم شدن دریا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به تضعیف سامانه آتی و خروجی مدلها، برای سواحل افزود: احتمالا بارش خفیف تری نسبت به موج بارشی قبلی را شاهد خواهیم بود و در مناطق مرکزی و جنوبی استان از امروز تا پنج شنبه شب بارش متوسط تا سنگین، برخی نقاط رگبار و رعد و برق و گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی افزود: کاهش دید در مسیرهای بین شهری محتمل است بنابراین رانندگان بایستی هشدارها و خطرات فوق الذکر را در محورهای متصل به چابهار جدی بگیرند.

رئیس اداره هواشناسی چابهار ادامه داد: دریای عمان همراه با وزش باد و دریا مواج است، ارتفاع موج ۱ تا ۲ متر و حداکثر تا ۲٫۵ متر می‌رسد.

سالاذی هوای حاضر در برخی نقاط چابهار را همراه با مه رقیق اعلام و تصریح کرد: جهت باد در حال حاضر در چابهار در سمت جنوبی قرار دارد و همراه با غبار محلی و در برخی نقاط، وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 454438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *