۰

تمامی دستگاه‌های اجرایی چابهار در آماده باش هستند/ شروع سامانه های بارشی از فردا صبح

فرماندار ویژه شهرستان چابهار از آمادگی کامل ستاد بحران این شهرستان برای مقابله با دو سامانه بارشی که از صبح فردا شروع می‌شود خبر داد.
تمامی دستگاه‌های اجرایی چابهار در آماده باش هستند/ شروع سامانه های بارشی از فردا صبح
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری در جلسه ستاد بحران شهرستان بیان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی و هشدار ستاد بحران استان که در مورد ورود دو سامانه بارشی به این استان هشدار داده اند، از فردا بارندگی، رعد و برق، وزش باد، جریان سیلابها و احتمالاً خسارت‌ها و مسدود شدن مسیر ها ناشی از این موضوع در راه خواهد بود.

وی افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، راه و شهرسازی، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی در آماده باش کامل هستند و باید تمام هشدارهای ستاد بحران شهرستان و هواشناسی را جدی گرفته و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند. 

فرماندار ویژه شهرستان چابهار از آمادگی کامل ستاد بحران چابهار برای مقابله با ۲ سامانه بارشی خبر داد و افزود: بیشترین خطرات با توجه به تلاطم دریا، بارندگی و رعد و برق و توفان در حوزه دریایی و شیلاتی است که انتظار می‌رود تمامی صیادان از عبور و مرور به دریا خودداری کنند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته همچون دفعات گذشته با وجود بارندگی‌هایی با سطح بالا موفق می‌شویم این بارندگی‌ها را با تمام ظرفیت و سعی و تلاشمان پشت سر بگذاریم و انشاالله این باران نیز رحمت الهی خواهد بود.

بامری خاطر نشان کرد: تیم‌های امدادی و خدمات رسانی، راهداری، هلال احمر و سایر نهادها آماده مقابله با هر گونه مشکلی هستند.

انتهای پیام/
 
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 454436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *